Het wordt heet in Griekenland
#81
Ik hoop toch dat België gebruik gaat maken van alle deskundigheid hier op dit forum ?
Quote
#82
(11 August 2021, 12:55)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik hoop toch dat België gebruik gaat maken van alle deskundigheid hier op dit forum ?

Ik hoop vooral dat België zijn eigen mensen op een behoorlijke manier eindelijk kan verder helpen, zeker na een maand van ellende, zodat de getroffenen eindelijk betere vooruitzichten hebben. Asielzoekers krijgen betere hulp, die is tenminste bijna tot in de perfectie gecoördineerd in België.
Quote
#83
(11 August 2021, 14:10)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(11 August 2021, 12:55)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik hoop toch dat België gebruik gaat maken van alle deskundigheid hier op dit forum ?

Ik hoop vooral dat België zijn eigen mensen op een behoorlijke manier eindelijk kan verder helpen, zeker na een maand van ellende, zodat de getroffenen eindelijk betere vooruitzichten hebben.

up up up
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#84
Voor hen die vinden dat Duitsland niets doet een bericht uit Lamia.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Fire: Het Duitse percussieteam komt eraan - Absoluut zelfvoorzienend

fijne dag nog,

Dick
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Chalki wordt het eerste "ECO"-eiland Patrick 4 786 19 November 2021, 23:43
Laatste bericht: NederGriek
  Wordt dit het einde van illegale grensoverschrijdingen? Ernst 0 1.044 15 February 2020, 20:21
Laatste bericht: Ernst
  Het wordt heftig weer in Griekenland Arthur 98 25.582 03 October 2018, 11:39
Laatste bericht: De Haarlemse mug.
  probleem vluchtelingen opgelost, Griekenland wordt kleiner TreinopStad 0 1.564 08 October 2016, 07:56
Laatste bericht: TreinopStad
  heet martin 46 15.504 23 June 2016, 23:12
Laatste bericht: WillemP
  het weer wordt slecht op Kreta Arthur 20 12.195 27 October 2015, 00:11
Laatste bericht: Vasili
  Wat wordt de uitslag Griekenland tegen ....... ElsR 22 13.029 26 June 2014, 17:39
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)