Grieksegids nieuws     
tv tip Greek island odyssey
#1
Zondag 8 augustus start op Belgie 1, de reportageserie Greek island odyssey met Bettany Hughes. Van 22.15 - 23.05 uur. Ik heb de serie al een keer gezien op youtube. Ik vond het een erg mooie serie.
Quote
#2
ik heb hem gezien gisteren , ik vond het een beetje weer hetzelfde als andere series, supersnel van de ene plek naar de andere maar weinig diepgang.
Quote
#3
Bettany plaatst zichzelf wel erg op de voorgrond en neemt zodanig relatief veel tijd en beeld in beslag die beter besteed had kunnen worden aan shots van de omgeving. Heeft ze misschien narcistische trekjes ?
Quote
#4
(09 August 2021, 19:45)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bettany plaatst zichzelf wel erg op de voorgrond en neemt zodanig relatief veel tijd en beeld in beslag die beter besteed had kunnen worden aan shots van de omgeving. Heeft ze misschien narcistische trekjes ?

Wacht maar tot 1 van de laatste (of de laatste) aflevering(en) op Corfu. Gaat meer over cricket dan over Corfu.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
had ook het gevoel dat het meer een reisreportage was over de vakantie van Bettany, dan over Griekenland.
Quote
#6
Bettanys Odyssey , zoals zoveel van die progamma alleen met " bekende" personen ter meerder glorie van de persoon ,het land is bijzaak
Quote
#7
Paar maanden geleden de serie via youtube gezien. Genoten, lekker relaxed programma, mooie beelden. Gewoon pretentieloos genieten.  up
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  A Greek Odyssey with Bettany Hughes Patrick 6 2.324 19 July 2020, 18:18
Laatste bericht: Patrick
  My Greek Odyssey metaxa 2 1.952 24 October 2018, 14:29
Laatste bericht: metaxa
  TV-tip: My big fat greek wedding 2 op NET 5 Ger 0 1.842 08 September 2018, 21:58
Laatste bericht: Ger
  Filmtip: Little island Berendw 7 3.599 28 January 2017, 15:08
Laatste bericht: Patrick
  Joanna Lumley's Greek Odyssey Patrick 6 6.227 03 January 2012, 20:32
Laatste bericht: Patrick
  ERT-World: Odyssey Ollandia Ger 2 4.015 14 May 2009, 15:18
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)