Oriste nu ook via oriste.nl
#1
Toen ik in 2009 dit forum lanceerde waren de domeinnamen oriste.nl en oriste.be al door bedrijven geregistreerd en in gebruik. Vandaar dat ik sindsdien een subdomein gebruik voor dit forum.

Onlangs kwam ik er bij toeval achter dat oriste.nl inmiddels vrij was gekomen omdat het bedrijf dat het ooit gebruikte niet meer schijnt te bestaan. Dat domein heb ik nu eindelijk alsnog kunnen registreren.
Oriste is vanaf nu dus ook, náást de oude vertrouwde link
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, óók te bereiken via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Je wordt dan automatisch geforward naar de originele plek.
Dit is vooral handig als je dit forum wilt promoten bij andere Griekenland-liefhebbers, een simpel oriste.nl is immers veel gemakkelijker uit te leggen cq te onthouden dan de lange(re) url Wink
Je hoeft je favorietenlijst ook niet aan te passen; de oude link is en blijft de plek waar Oriste ook daadwerkelijk staat.

Het liefst zou ik naast oriste.nl ook oriste.be willen registreren maar dat domein is helaas in handen van een commerciële domein-doorverkoper (met heel andere prijzen).

Kortom, er verandert helemaal niets, de nieuwe url oriste.nl is alleen maar om het allemaal nog gemakkelijker te maken Smile

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
En dan zeg ik efcharisto.be ;)
Quote
#3
Super gemakkelijke naam inderdaad! Big Grin
Quote
#4
Dat gaat er allemaal proffesioneler uit zien Ger! Je blijft toch wel dezelfde  Wink Wink hoop ik !
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#5
Mooi Ger goed nieuws en nog makkelijker door te geven aan mensen die geïnteresseerd zijn in Griekenland
Quote
#6
(20 August 2021, 18:13)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat gaat er allemaal proffesioneler uit zien Ger! Je blijft toch wel dezelfde  Wink Wink hoop ik !

Ja hoor, dat blijf ik zeker. Maar soms moet je weer eens wat nieuws verzinnen, toch? Wink
Ik weet nog goed hoe het ooit begon in 2009: een héél klein hosting-pakket met maar 2GB dataverkeer per maand. Was elk einde van de maand weer spannend of die niet overschreden zou gaan worden. Is uiteindelijk meerdere keren gebeurd, het forum ging dan voor de rest van de maand op 'zwart'.

Gelukkig is het forum nu een flink stuk krachtiger; zowel qua snelheid als ook de data-opslag. Limieten zijn nog nauwelijks aan de orde.
Ik wil ook meteen van de gelegenheid gebruik maken om alle
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




die Oríste door de jaren steun(d)en enorm bedanken voor hun financiële bijdrage. Zonder hen was het nooit gelukt om het forum zo te laten groeien en op een professionele manier in stand te houden. Er gaan immers flink wat tijd én kosten in zitten, en als hobbyist kan ik elke steun goed  gebruiken.

efxaristo
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste blijft, óók in het nieuwe jaar! Ger 64 28.253 02 January 2020, 11:47
Laatste bericht: Markos
  Oriste nu ook voor de tablet oriste 8 6.570 29 July 2012, 20:07
Laatste bericht: janos54

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)