Handbagage bij TUI vanaf Schiphol
#41
@buurman en @ vlagreco: bedankt voor jullie antwoorden. Ik hou het op 2uur vóór vertrektijd aanwezig zijn op Schiphol!
Quote
#42
Dat zou ik zeker doen 2,5 uur van te voren op Schiphol zijn
Het is erg druk ivb met de papieren die nagekeken worden bij het in chekken
Wij zijn 3 weken geleden met Tui gevlogen ,
Inchecken gaat pas 24 uur van te voren nadat je je gezondheidsverklaring hebt ingevuld op de Tui app
Print je bordingpass thuis uit dat moet op papier
Lukt dat niet staan er 5 printers op de luchthaven bij de inchekk balie s
Hou ook je coronacheck app gereed ze controleren op de vaccinatie Datum.
Ook je print van de plf formulier voor griekenland kijken ze na
Dus neem ruim de tijd het duurd echt veel langer als normaal

Oja je vroeg over handbagage
Die kun je inchekken gratis als ruimbagage
Toch zijn er eigen wijze mensen bij die toch hun rolkoffer meeslepen en lekker over je heen gaan hangen om die in de bovenkasten te leggen
Oja dan moeten ze weer een boek hebben ,,,,hop weer over je heen hangen ,....
Je rugzak neem je gewoon mee past handig onder de stoel voor je .

Mvg Peter
Quote
#43
Dankjewel Peter voor dit duidelijke verslag !
En alle andere forumleden natuurlijk ook voor de tips.
Alle info blijft welkom !
Quote
#44
Corendon adviseert voor as zaterdag 3 uur van te voren aanwezig te zijn. 
Mn zus die vandaag met klm terugloop naar Engeland kreeg hetzelfde advies.
Quote
#45
(26 August 2021, 20:12)Peterthijs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oja je vroeg over handbagage
Die kun je inchekken gratis als ruimbagage
Toch zijn er eigen wijze mensen bij die toch hun rolkoffer meeslepen en lekker over je heen gaan hangen om die in de bovenkasten te leggen
Oja dan moeten ze weer een boek hebben ,,,,hop weer over je heen hangen ,....
Je rugzak neem je gewoon mee past handig onder de stoel voor je .
Klopt, doen wij ook hoor, trolley in de bovenbak, ik betaal er extra voor, het kan en mag dan gegarandeerd mee, airline faciliteert het, dus waarom niet? Zie er het probleem niet van in eigenlijk? In de bus van het toestel naar de aankomsthal in Griekenland sta je met 70 man in een bus waar er maar 40 in mogen en bij de bagagebelt staan ze elkaar weg te duwen als de koffers aankomen.  Cool  Dan valt die ene die een keer over je heen hangt in de cabine nog wel mee.  Wink  (Doen wij trouwens niet, want bij het boarden hebben we datgene wat we in de cabine willen hebben er al uit gehaald.) Trouwens mogen degenen die er nu voor betalen het eerst het toestel in, dus dan liggen die trolleys al bovenin als de rest ook mag boarden, scheelt ook weer. Er zijn nu eenmaal goederen die je echt niet in het ruim wil laten vervoeren.

(26 August 2021, 22:51)lucy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Corendon adviseert voor as zaterdag 3 uur van te voren aanwezig te zijn. 
Mn zus die vandaag met klm terugloop naar Engeland kreeg hetzelfde advies.

Sunweb/Transavia gaf ook dit advies inderdaad.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#46
@piepa, ik was in juni 2 uur van tevoren bij TUI en dat was op tijd. Ik heb zelfs nog bij Starbucks wat gedronken en nog parfum gekocht. De vlucht zat itt wat buurman zegt wel vol. Trolleys werden inderdaad gratis ingecheckt, handtas mocht mee de cabine in.
Je kunt inderdaad pas 24 uur van tevoren inchecken omdat je gelijk een gezondsverklaring invult.

Johan, jij vliegt met Transavia.
Peterthijs, Piepa, Maria kaptein en ik met TUI. Daar gelden dus andere regels.
Quote
#47
(26 August 2021, 23:26)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@piepa, ik was in juni 2 uur van tevoren bij TUI en dat was op tijd. Ik heb zelfs nog bij Starbucks wat gedronken en nog parfum gekocht. De vlucht zat itt wat buurman zegt wel vol. Trolleys werden inderdaad gratis ingecheckt, handtas mocht mee de cabine in.
Je kunt inderdaad pas 24 uur van tevoren inchecken omdat je gelijk een gezondsverklaring invult.

Johan, jij vliegt met Transavia.
Peterthijs, Piepa, Maria kaptein en ik met TUI. Daar gelden dus andere regels.

Volgende keer dan ook maar met een echte maatschappij vliegen ipv met TUI? Geintje! lol
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#48
Wij zijn er ook altijd veel te vroeg. Gaan ruim op tijd van huis. We moeten de Afsluitdijk over en daar is de laatste tijd nog al eens opstopping (werkzaamheden enz) Ook is het soms plekje zoeken op Schiphol parkeren (zal nu wel meevallen) we vliegen om 05.00 uur.
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#49
Nou, ik kies voor TUI ipv Transavia. TUI heeft comfort Class, Transavia niet en dan zit je opgepropt met je benen (ik althans wel). Dus als het even kan, vlieg ik liever met TUI.
Quote
#50
Wij hebben nog nooit een stoel gereserveerd bij Transavia. Hebben altijd gangpad en de laatste keer rij 1. Denk dat het een foutje is geweest, maar we zaten ruim…
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#51
(27 August 2021, 06:57)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij zijn er ook altijd veel te vroeg. Gaan ruim op tijd van huis. We moeten de Afsluitdijk over en daar is de laatste tijd nog al eens opstopping (werkzaamheden enz) Ook is het soms plekje zoeken op Schiphol parkeren (zal nu wel meevallen) we vliegen om 05.00 uur.

Dat is lekker vroeg, boeken wij ook altijd, zo vroeg mogelijk, heb je gelijk wat aan de aankomstdag. Dan ook lekker vroeg weer terug. Dit jaar vliegen we om 05.30 uur. 23 uur van huis, net als vroeger lekker een nachtje doorhalen  Big Grin Zijn we om 01.15 op P3, 02.00 uur in de vertrekhal. Lekker relaxed. Ooit één keer in de middag vertrokken, vlucht naar Rhodos, kom je om 21.00 aan, dat beviel totaal niet. Zit je de laatste dag ook weer gewoon te wachten totdat je eindelijk eens terug kan, alles ingepakt en zo, niet ons ding.

(27 August 2021, 07:28)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou, ik kies voor TUI ipv Transavia. TUI heeft comfort Class, Transavia niet en dan zit je opgepropt met je benen (ik althans wel). Dus als het even kan, vlieg ik liever met TUI.

Hebben wij gelukkig geen problemen mee. Ben zelf 1.80m, maar heb altijd ruimte over. Ik zit wel altijd aan het gangpad.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#52
@peterthijs en vito: hartelijk dank voor jullie duidelijke en concrete antwoord!
we tellen af....nog een tiental dagen!
Quote
#53
@ Piepa: goede reis, en geniet van je vakantie!
Het zou leuk zijn indien je na terugkeer je ervaringen hier zou kunnen delen.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#54
Leuk idee Vlagreco. Misschien apart draadje met vakantie ervaringen.
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#55
(26 August 2021, 22:51)lucy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Corendon adviseert voor as zaterdag 3 uur van te voren aanwezig te zijn. 
Mn zus die vandaag met klm terugloop naar Engeland kreeg hetzelfde advies.

Vergeefs zocht ik @ internet naar je leuke afbeeldingsicoon Lucy. Vond je die online? Zo ja, weet je nog waar en wil je de url daarvan plaatsen? Ik zou het leuk vinden een wat grotere versie ervan te hebben.
Ik ben benieuwd!


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#56
@Vlagreco: heel veel nieuws zal ik jullie niet kunnen vertellen, want ik denk dat we ongeveer voor de 20ste keer naar Lesbos gaan.
De grote bezoeken aan de kloosters, burchten...hebben we dus reeds gehad.

We verblijven in Anaxos.
Wat staat (eventueel) allemaal op ons programma:
- wandelen langs de kust naar Ambelia en terug langs het binnenland
- wandelen in Lafionas rond de berg Roundi
- wandelen van Eftalou naar Skala Sikaminias en terug
- wandelen van Vafios naar Stipsi en terug
- wandelen Anaxos - Petra - Petri
- wandeling in en rond Skala Kalloni
- bezoekjes aan Mytilini, Skala Eressos, Vatousa, Xiderea, Andisa, Plomari, Polichnitos, Apotikes, Tsonia, Kalo LImani, Gavathas, Mandamados....en dan vergeet ik er nog heel veel
- wat rondscooteren en iets gaan drinken in één van de vele prachtige ouderwetse kafenions
- lekker gaan uit eten (kleftiko, stifado, giouvetsi, gemista, spanakopita, dolmades, sardientjes, feta saganaki, louloudia....enzovoort enzovoort)
- naar het badhuis bij de warmwaterbronnen van Eftalou en/of Polychnitos
- genieten van een koffie, retsina of iets anders op een terrasje
- lang slapen en lang ontbijten en dan pas tegen de middag in gang schieten
- niets doen en in de zon of in de schaduw een mooi boek lezen
Meestal gaan we de eerste en de laatste dagen alleen maar wandelen, daarna huren we voor enkele dagen een scooter (voor de dichtere bestemmingen) en ook enkele dagen een auto (misschien dit jaar eens een jeepje om ook niet verharde wegen te kunnen verkennen?)
Meestal wisselen we wat af: 1 dag actief en veel wandelen/ 1 dag luieren en kleine uitstapjes
We houden van het ouderwetse, rurale, rustige leven op Lesbos. Er is geen hoogbouw, geen (of misschien eentje) all-inns en weinig toerisme. Net genoeg om gezellig te zijn.
Quote
#57
Heel veel plezier gewenst @piepa.

Ik denk dat @vlagreco vooral bedoeld om de ervaringen m.b.t. de reis naar Griekenland te delen. Controles, luchthaven, aankomstcontroles en de omstandigheden waarin men gaat eten of iets drinken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#58
Bedankt Piepa. Lesbos staat ook nog op onze plannen lijst. Leuk om te lezen wat je kunt doen en wat jij doet. Top.
Fijne vakantie gewenst..
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#59
(27 August 2021, 19:19)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel veel plezier gewenst @piepa.

Ik denk dat @vlagreco vooral bedoeld om de ervaringen m.b.t. de reis naar Griekenland te delen. Controles, luchthaven, aankomstcontroles en de omstandigheden waarin men gaat eten of iets drinken.

Inderdaad, Patrick, dat bedoelde ik.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#60
Boodschap ontvangen! Ik hou jullie op de hoogte!
Quote
#61
(27 August 2021, 19:04)Piepa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Vlagreco:  heel veel nieuws zal ik jullie niet kunnen vertellen, want ik denk dat we ongeveer voor de 20ste keer naar Lesbos gaan.
De grote bezoeken aan de kloosters, burchten...hebben we dus reeds gehad.

We verblijven in Anaxos.
Wat staat (eventueel) allemaal op ons programma:
- wandelen langs de kust naar Ambelia en terug langs het binnenland
- wandelen in Lafionas rond de berg Roundi
- wandelen van Eftalou naar Skala Sikaminias en terug
- wandelen van Vafios naar Stipsi en terug
- wandelen Anaxos - Petra - Petri
- wandeling in en rond Skala Kalloni
- bezoekjes aan Mytilini, Skala Eressos, Vatousa, Xiderea, Andisa, Plomari, Polichnitos, Apotikes, Tsonia, Kalo LImani, Gavathas, Mandamados....en dan vergeet ik er nog heel veel
- wat rondscooteren en iets gaan drinken in één van de vele prachtige ouderwetse kafenions
- lekker gaan uit eten (kleftiko, stifado, giouvetsi, gemista, spanakopita, dolmades, sardientjes, feta saganaki, louloudia....enzovoort enzovoort)
-  naar het badhuis bij de warmwaterbronnen van Eftalou en/of Polychnitos
- genieten van een koffie, retsina of iets anders op een terrasje
- lang slapen en lang ontbijten en dan pas tegen de middag in gang schieten
- niets doen en in de zon of in de schaduw een mooi boek lezen
Meestal gaan we de eerste en de laatste dagen alleen maar wandelen, daarna huren we voor enkele dagen een scooter (voor de dichtere bestemmingen) en ook enkele dagen een auto (misschien dit jaar eens een jeepje om ook niet verharde wegen te kunnen verkennen?)
Meestal wisselen we wat af: 1 dag actief en veel wandelen/ 1 dag luieren en kleine uitstapjes
We houden van het ouderwetse, rurale, rustige leven op Lesbos. Er is geen hoogbouw, geen (of misschien eentje) all-inns en weinig toerisme. Net genoeg om gezellig te zijn.

Jullie "programma" kan niet verkeerd zijn!  Big Grin
Quote
#62
@Piepa, fijn als je de luchthaven en handbagage ervaringen wilt delen !
Alvast een fijne vakantie op het mooie Lesbos gewenst.
Quote
#63
@buurman, die avatar kon ik vlgs mij hier op dit prikbord kiezen. Misschien weet Ger meer?
Quote
#64
(29 August 2021, 21:14)lucy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@buurman, die avatar kon ik vlgs mij hier op dit prikbord kiezen. Misschien weet Ger meer?

Dank voor je reactie Lucy. Een prikbord ken ik hier niet. Misschien was dat er ooit?
Binnenkort ga ik er Ger over 'lastigvallen'.  Big Grin Over het Icon heb ik het. 

Oeps, ik wou een emoticon achter 'lastigvallen' plaatsen. Rara wat kwam ik in het keuzevenster tegen.... Kijk eens hier

gremo <-----
Quote
#65
Wij vlogen gisteren met Tui van Schiphol naar Lesbos. Twee dagen voor de vlucht kreeg ik van Tui sms met de boodschap om toch 3 uur op voorhand aanwezig te zijn op Schiphol, wegens extra administratie ivm Corona. Ons vliegtuig vertrok om 7 uur. We waren toch maar aanwezig om 5 uur. Heel lange wachtrij voor Tui, die echter heel vlot vooruitgang (ongeveer klein half uurtje aangeschoven). Plf voor Griekenland reeds 3 weken op voorhand ingevuld en afgedrukt. Pas 24 uur voor vertrek kan je online inchecken en boardingpas uitprinten bij Tui, omdat je een actueel gezondheidsformulier moet invullen. Je boardingpas moest je uitgeprint bij hebben (zoniet kon je het uitprinten op de luchthaven zelf). Na controle van vaccinatiepaspoort én plf én boardingpas kreeg je een stempel 'checked' op je papieren boardingpas en kon je je bagage inchecken. Deden helemaal niet moeilijk over toegestane handbage (in tegenstelling tot hun Website-Info).Onze handbagage koffer moest zelfs mee in de handbagage vanwege een ipad. Bij de scancontrole ging het vliegensvlug. Vijf minuten aanschuiven. Wij hadden nog ruim de tijd om een koffie te drinken. Eenmaal in Mytilini stonden 4 rijen voor controle én identiteitskaart én plf Griekenland én vaccinatiepaspoort. Ging ook supervlot. 15 minuutjes aanschuiven. Hoop dat het bij terugkeer even vlot gaat!
Quote
#66
Dankjewel Piepa en een heel fijne vakantie gewenst !
Quote
#67
Ik heb een vraag over de PCR test enzovoort.

Ik heb gisteren een reis geboekt naar Karpathos en nu krijg ik de indruk dat ik naast een internationale QR code, het PLF formulier en de gezondheidsverklaring ook nog een negatieve PCR test moet kunnen laten zien. Klopt dat?

Ik ben al gevaccineerd, heb gisteren ook die PLF al ingevuld dus dat is wel geregeld. Maar om dan ook nog een negatieve PCR te hebben lijkt me een beetje teveel van het goede te worden.
Quote
#68
(09 September 2021, 19:46)Ylse schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb een vraag over de PCR test enzovoort.

Ik heb gisteren een reis geboekt naar Karpathos en nu krijg ik de indruk dat ik naast een internationale QR code, het PLF formulier en de gezondheidsverklaring ook nog een negatieve PCR test moet kunnen laten zien. Klopt dat?

Ik ben al gevaccineerd, heb gisteren ook die PLF al ingevuld dus dat is wel geregeld. Maar om dan ook nog een negatieve PCR te hebben lijkt me een beetje teveel van het goede te worden.

Waar maak je dit uit op? 
Wij gaan ook binnenkort en hebben alleen de QR code, PLF en gezondheidsverklaring nodig volgens Sunweb. Wij zijn gevaccineerd.
Quote
#69
(09 September 2021, 19:46)Ylse schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb een vraag over de PCR test enzovoort.

Ik heb gisteren een reis geboekt naar Karpathos en nu krijg ik de indruk dat ik naast een internationale QR code, het PLF formulier en de gezondheidsverklaring ook nog een negatieve PCR test moet kunnen laten zien. Klopt dat?

Ik ben al gevaccineerd, heb gisteren ook die PLF al ingevuld dus dat is wel geregeld. Maar om dan ook nog een negatieve PCR te hebben lijkt me een beetje teveel van het goede te worden.

En wat doet je denken dat je naast je vaccinatiebewijs ook nog een negatieve PCR test nodig hebt?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#70
(09 September 2021, 19:53)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(09 September 2021, 19:46)Ylse schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb een vraag over de PCR test enzovoort.

Ik heb gisteren een reis geboekt naar Karpathos en nu krijg ik de indruk dat ik naast een internationale QR code, het PLF formulier en de gezondheidsverklaring ook nog een negatieve PCR test moet kunnen laten zien. Klopt dat?

Ik ben al gevaccineerd, heb gisteren ook die PLF al ingevuld dus dat is wel geregeld. Maar om dan ook nog een negatieve PCR te hebben lijkt me een beetje teveel van het goede te worden.

En wat doet je denken dat je naast je vaccinatiebewijs ook nog een negatieve PCR test nodig hebt?

Het feit dat ik als ik bij mijn reservering kijk er zo expliciet vermeld staat dat TUI met 2 partijen samenwerkt voor die PCR testen.

Ik was niet zeker van mijn zaak en dacht hier een goed antwoord daarop te kunnen krijgen.

Jouw antwoord doet mij aannemen dat die PCR test overbodig is voor mij.

Dankjewel voor je antwoord
Quote
#71
@Ylse,

Kijk even naar post #65. Daar beschreef gisteren iemand die met TUI vanaf Schiphol vloog het volledige proces. Als je volledig gevaccineerd bent (vertrek minimaal 14 dagen na laatste prik) is er geen behoefte aan een PCR test bij vertrek naar Griekenland.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#72
Of je kijkt, zoals al heel vaak hier gezegd, op de juiste officiële sites van Nederland en Griekenland. Zucht.....
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#73
(09 September 2021, 21:48)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Of je kijkt, zoals al heel vaak hier gezegd, op de juiste officiële sites van Nederland en Griekenland. Zucht.....

Waarom nou weer die zucht. Je hoeft geen antwoord te geven op mijn vraag als je er zoveel last van hebt.
Quote
#74
Gisteren met TUI naar Karpathos gevlogen. Er stonden lange rijen en uiteindelijk heb ik er een uur over gedaan om de handbagagetrolley af te geven en door security te gaan. TUI bekijkt de papieren heel goed.
Na een goede vlucht met bumpy landing, konden we tot mijn grote verrassing zo doorlopen op Karpathos. Ik heb geen douane of tester gezien.
Quote
#75
Veel plezier op Karpathos, Vito en bedankt voor je bericht !
Quote
#76
(10 September 2021, 09:05)Ylse schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(09 September 2021, 21:48)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Of je kijkt, zoals al heel vaak hier gezegd, op de juiste officiële sites van Nederland en Griekenland. Zucht.....

Waarom nou weer die zucht. Je hoeft geen antwoord te geven op mijn vraag als je er zoveel last van hebt.

Ik ben van de oude generatie en erger me regelmatig als mensen naar de bekende weg vragen zonder zelf eerst eens aktie te ondernemen. Dus ja, dan zucht ik wel eens.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#77
@ylse, ja ik kan je verwarring wel begrijpen hoor. Soms ziet een mens de bomen niet meer door het bos met al deze coronamaatregelen. Maar je kan op je 2 oren slapen: als je 2x gevaccineerd bent, volstaat de qrcode van je 'vaccinatiepaspoort' en moet je niet nog extra test ondergaan. Je moet die QR-code wel bij je hebben: ofwel op papier, ofwel op je smartphone. (+ ook je plf voor Griekenland en je gezondheidsverklaring voor Nederland. Dit laatste moet je automatisch eerst ondertekenen vooraleer je vanaf 24 uur voor het vertrek van je vlucht online kunt inchecken en je boardingpas afspringen). Zie mijn reactie hier iets hoger. Fijne reis gewenst!
Quote
#78
(10 September 2021, 17:33)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 September 2021, 09:05)Ylse schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(09 September 2021, 21:48)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Of je kijkt, zoals al heel vaak hier gezegd, op de juiste officiële sites van Nederland en Griekenland. Zucht.....

Waarom nou weer die zucht. Je hoeft geen antwoord te geven op mijn vraag als je er zoveel last van hebt.

Ik ben van de oude generatie en erger me regelmatig als mensen naar de bekende weg vragen zonder zelf eerst eens aktie te ondernemen. Dus ja, dan zucht ik wel eens.

Ik kan je best begrijpen Johan. Ik zucht ook wel eens. "Google is your best friend" is géén loos zinnetje zeg ik wel eens.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#79
Wat is dit nu weer, Ylse zit pas een week op Oriste. Ze heeft een vraag, wat voor een ander misschien logisch is. Ze kan toch wel normaal te woord worden gestaan of anders niet reageren. Als we alles op Google gaan opzoeken dan kan Oriste wel opdoeken. Rare binnenkomer voor Ylse.
Piepa heeft je een netjes antwoord gegeven. Ook van mijn kant een fijne vakantie gewenst.
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#80
(10 September 2021, 18:34)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat is dit nu weer Ylse zit een week op Oriste. Ze vraagt wat, wat voor een ander logisch is. Ze kan toch wel normaal te woord worden gestaan of anders niet reageren. Als we alles op Google gaan opzoeken dan kan Oriste wel opdoeken. Rare binnenkomer voor Ylse.
Piepa heeft je een netjes antwoord gegeven. Ook van mijn kant een fijne vakantie gewenst.

Ze kreeg van mij een vrij normaal en ook nog het allerbeste antwoord. Is toch vrij normaal dat je eerst zelf eens gaat zoeken? Het antwoord op de gestelde vraag is overal en met name op de voorgestelde sites te vinden. Is hier ook al uit en ten treure voorbij gekomen, dus ia zelfs hier zeer eenvoudig te vinden. Meer heb ik er niet over te zeggen.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wachttijden op Schiphol? Piepa 57 16.581 01 September 2023, 11:05
Laatste bericht: Buurman
  Reizen naar Lesbos als Belg vanuit Schiphol Piepa 44 10.069 07 August 2020, 21:14
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)