Ondertiteling van TV opgenomen serie TO NISI
#1
Mag ik iets vragen, misschien weet iemand het antwoord wel.

Ik heb de serie To Nisi (opgenomen van TV) met nadien Nederlandse ondertiteling bijgezet en heb deze jaren terug gezien. Nu wil ik deze nogmaals bekijken maar de DVD-speler geeft geen ondertiteling meer. Vroeger deed mijn man alles wat met TV en aanverwante te zien heeft en zodoende ken ik er NIETS van. Weet iemand soms of er bijkomende kabeltjes of instellingen nodig zijn om deze ondertiteling te zien? Alvast bedankt.
Quote
#2
(28 August 2021, 15:10)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mag ik iets vragen, misschien weet iemand het antwoord wel.

Ik heb de serie To Nisi (opgenomen van TV) met nadien Nederlandse ondertiteling bijgezet en heb deze jaren terug gezien. Nu wil ik deze nogmaals bekijken maar de DVD-speler geeft geen ondertiteling meer. Vroeger deed mijn man alles wat met TV en aanverwante te zien heeft en zodoende ken ik er NIETS van. Weet iemand soms of er bijkomende kabeltjes of instellingen nodig zijn om deze ondertiteling te zien? Alvast bedankt.

Als de tekst/ondertiteling op het DVD-schijfje staat, en ik veronderstel dat een een zelf "gemaakt" exemplaar zal zijn, zou het aan de instellingen van je DVD-speler kunnen liggen en zou je dit in het menu ervan moeten kunnen aanpassen/activeren.
Quote
#3
Dankjewel El Greco! Ik ga het proberen.
Quote
#4
Probleem opgelost!
DVD via laptop streamen naar TV en alles oké!.
Quote
#5
(29 August 2021, 08:56)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Probleem opgelost!
DVD via laptop streamen naar TV en alles oké!.

De ondertiteling stond dus op de laptop en niet gebrand op het dvd-schijfje? 

Ik vind het nog steeds héél raar en onbegrijpelijk dat we die reeks hier nooit gezien hebben in de lage landen op TV.
Quote
#6
Neen, de ondertiteling staat wel gebrand op de DVD's maar ik moet nog zoeken hoe ik ze via de DVD-speler kan zien.
Quote
#7
Mag ik vragen of iemand weet waar ik To Nisi kan vinden met evt Nederlandse of Engelse ondertiteling?
Angela
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse serie op Netflix Patrick 6 2.801 26 May 2023, 22:54
Laatste bericht: Electra63
  Duitstalige film opgenomen op o.a. Milos en Kimolos Esther Corfu 2 1.406 16 March 2023, 12:42
Laatste bericht: Esther Corfu
  Griekse Hotel Serie van VARA/BNN Aleko 52 10.798 13 December 2019, 18:37
Laatste bericht: metaxa
  To Nisi De film Jef Dockx 16 10.614 11 November 2018, 22:27
Laatste bericht: Cor Nieuw Vennep
  TV-"Serie" op 3sat (D) JohannesGR 2 2.235 20 February 2018, 09:22
Laatste bericht: JohanV
  Tv serie Trail of Vengeance Patrick 6 4.787 20 March 2016, 14:40
Laatste bericht: JohanV
  TV-tip 7+14 feb: Serie Divorce (RTL4) op Lesbos Ger 11 6.879 08 February 2016, 13:26
Laatste bericht: Costas
  gratis griekse serie Dirk 3 3.505 05 September 2015, 20:08
Laatste bericht: Rododafni
  Nieuwe serie op BBC4 Patrick 1 2.526 07 April 2015, 22:06
Laatste bericht: marietta
  Amerikaanse TV serie kwetsend voor Grieken Erwin 0 2.115 05 December 2014, 23:36
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)