Taxisnet
#1
Kalimera,
Ik ben al maanden bezig om een Covid vaccinatie voor elkaar te krijgen. Eerst zonder AMKA, nu met AMKA. Om een afspraak te plannen moet je ineens een Taxisnet code invullen. Aanmelden bij Taxisnet is een ramp omdat allerlei protocollen niet geaccepteerd worden. Wie heeft hier ervaring mee en heeft tips om dit te omzeilen? Ik betaal belasting in NL, dus ik weet sws niet wat ik moet met een Taxisnet inschrijving. 
.tb_button {padding:1px;cursor:pointer;border-right: 1px solid #8b8b8b;border-left: 1px solid #FFF;border-bottom: 1px solid #fff;}.tb_button.hover {borer:2px outset #def; background-color: #f8f8f8 !important;}.ws_toolbar {z-index:100000} .ws_toolbar .ws_tb_btn {cursor:pointer;border:1px solid #555;padding:3px} .tb_highlight{background-color:yellow} .tb_hide {visibility:hidden} .ws_toolbar img {padding:2px;margin:0px}
Quote
#2
Je kunt de apotheek vragen of ze een afspraak voor je willen maken.
Quote
#3
Hallo Chris,
Oh, dat is een hele goeie tip!
Ik ga er morgen meteen achteraan.
Bedankt!
Quote
#4
De vaccinatie is gelukt. Een eenmalige jab van Johnson&Johnson.
Hoe kom ik nu aan de QR-code of enig ander bewijs dat ik gevaxt ben?
Ik heb wederom een registratie bij Taxisnet nodig (nog steeds een ramp omdat ID nummer en IBAN geweigerd worden) of ik moet naar een KEP bureau. En dan?
Ervaring iemand? 
.tb_button {padding:1px;cursor:pointer;border-right: 1px solid #8b8b8b;border-left: 1px solid #FFF;border-bottom: 1px solid #fff;}.tb_button.hover {borer:2px outset #def; background-color: #f8f8f8 !important;}.ws_toolbar {z-index:100000} .ws_toolbar .ws_tb_btn {cursor:pointer;border:1px solid #555;padding:3px} .tb_highlight{background-color:yellow} .tb_hide {visibility:hidden} .ws_toolbar img {padding:2px;margin:0px}
Quote
#5
Ik heb bij de kep de registratie laten downloaden.
Quote
#6
OK, bedankt Chris. Doe ik dat.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)