Fodelianakis olijfolie                 
Super mooie (hiking) toposite Griekenland
#1
Ik weet niet of deze site al bij de leden van Oriste bekend is, maar ik heb hem net ontdekt, terwijl ik toch best ervaren ben in zoeken op het internet,[Afbeelding: wink.gif] vooral naar informatie over Griekenland. Ik vond de site toen ik zocht via Google op 'Hiking Kalymnos'.
Op deze website vind je links naar de topografische kaarten van Griekse eilanden, met bv. kerkjes, kloosters en wandelroutes. Vooral die wandelroutes trokken mijn aandacht, aangezien je hier verder kunt klikken en een korte beschrijving van de route te zien krijgt. Ik ontdek steeds weer nieuwe informatie en interessante functies op deze site. Ook via een app op de telefoon te gebruiken.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Misschien kan deze link ook geplaatst worden op de linkenpagina van Oriste, onder het wandelkopje? Maar misschien heb ik het over het hoofd gezien, en staat ie er al.
Quote
#2
Da's inderdaad een interessante website Esther; ik kende 'm nog niet. Bedankt voor het delen hier op Oríste  efcharisto
Ik heb 'm meteen toegevoegd op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




in de rubriek 'Wandelen in Griekenland'.
Quote
#3
Ger, dat is snel, dank je wel. Misschien kan je rubriek waarin ik dit heb gepost, wijzigen? Ik heb niet goed opgelet toen ik het postte.
Quote
#4
(06 October 2021, 17:53)Esther Corfu schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, dat is snel, dank je wel.

Net terug van een paar daagjes uitwaaien in het mooie Domburg, vandaag lekker dagje thuis luieren en daardoor tijd om wat meer online te zijn  Wink

(06 October 2021, 17:53)Esther Corfu schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien kan je rubriek waarin ik dit heb gepost, wijzigen? Ik heb niet goed opgelet toen ik het postte.

Is geregeld Esther, ik heb de topic verhuisd naar rubriek '
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




up
Quote
#5
Mooi maar, helaas geen GPX bestanden.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#6
Tongue 
(06 October 2021, 23:38)iakovos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooi maar, helaas geen GPX bestanden.

Tja, je kunt niet alles hebben [Afbeelding: tongue.gif]. Maar ik vind het ook zonder GPX bestanden (daar maak ik zelf toch geen gebruik van) een informatieve site, met in ieder geval voorbeelden van wandelingen, en ik denk dat ter plekke vast wel uitgebreidere routebeschrijvingen te verkrijgen zijn van veel wandelingen. Ik vind het ook leuk dat er bezienswaardigheden, zoals, in het geval van Kalymnos, musea, kloosters en kerken, worden aangegeven.
Quote
#7
Esther Corfu.
Zeker, je kunt niet alles hebben.
Daarom zijn er gelukkig keuze mogelijkheden.
Maar, de website is mooi ingericht en veel informatie.
Dus voor de liefhebbers; veel plezier.

Ik gebruik zelf -ook op Corfu- wandelboekje van One Day Walks geschreven door Paul van Bodengraven.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Daar zitten wel de GPX files bij.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)