Even voorstellen een NederBelg op Kreta
#1
Als zoon van ouders aan beide zijde van de Zuid Limburgse grensstreek ben ik gehuwd met een Griekse dame uit Chania op het mooie Kreta.
Sindsdien heb ik vele reizen ondernomen met de auto over Italië en via het Griekse vasteland tot in Souda op Kreta.
Ik heb gedurende al die jaren Kreta van het uiterste Oosten tot het Westen meermaals doorkruist met de auto steeds op zoek om al dat moois
met de camera vast te leggen. Op vele locaties werden wij ontvangen door familie en vrienden. Toch was ik steeds op zoek voor mijn eigen stek
op dit mooie eiland. Ik heb dit tenslotte voor enkele jaren kunnen realiseren kort bij mijn favoriete Chania. 
Ik heb in de 25 jaren dat ik er kwam het eiland drastisch zien transformeren tot de mega toeristische trekpleister die het vandaag is.
Ik hoop nog vele jaren samen met mijn partner te vertoeven op mijn groene plekje tussen de vele olijfbomen, en mijn vrienden daar te ontvangen
met een zelfgemaakt wijntje. 
Met grote belangstelling lees ik de ervaringen die jullie met elkaar delen op dit forum. en hoop in de toekomst te kunnen bijdragen aan dit forum.
Zonnige groetje vanwege een NederBelg vanuit het Noord Westen van Kreta.
Quote
#2
Welkom. Leuk ook weer eens een niet griekse man, die met een griekse dame trouwde. Blijft toch een klein groepje.
Quote
#3
WELKOM op deze mooie site
Waar op noordwest Kreta heb je nu je huis, als ik vragen mag, we zijn ook al vanaf 2001 veel op kreta,en hebben er in die tijd veel vrienden gemaakt
wij zitten ook altijd op west kreta meestal mei juni augustus september en half oktober weer terug
Quote
#4
Leuk je te zien hier op het forum, onze 2 Limburgen brengen toch apart volk voort, de ene is met een Kretense getrouwd en heeft natuurlijk zijn hart aan haar en het eiland verloren, en die andere mix van 2 Limburgen onze Max Verstappen wordt hopelijk de eerst NLse wereld kampioen in de F1.
Cretenzer, je hebt ook een echte naam neem ik aan.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
welkom, altijd leuk als er nieuwe "input" bijkomt.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)