vertaal hulp gezocht
#1
zoals sommigen mischien weten verzamel ik vinylplaten en als ik griekse platen tegenkom neem ik ze steevast mee, onlangs vond ik dit grieks singeltje op een rommelmarkt. Echter kan ik de Griekse artiest namen/titels niet ontcijferen, iemand die mij kan helpen om engelse namen/titels te geven.

hoes :

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






plaatje kant A :

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






plaatje kant B :

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Plaatje kant A :
Αν βγουν αληθεια als het waarheid wordt / als het uitkomt
Ειδα ματια ik zag ogen
Zang Antzéla Nákou

Plaatje kant B
Σαν και αποψε net als vanavond
Το ταγκο της ψαροπουλας de tango van het vissersmeisje
Zang T. Vavatsikos

Ik heb ze ook even gegoogeld, je kunt van allebei liedjes en afbeeldingen vinden.
Quote
#3
(22 November 2021, 21:39)maria kaptein schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Plaatje kant A :
Αν βγουν αληθεια    als het waarheid wordt / als het uitkomt
Ειδα ματια  ik zag ogen
Zang Antzéla Nákou

Plaatje kant B
Σαν και αποψε          net als vanavond
Το ταγκο της ψαροπουλας    de tango van het vissersmeisje
Zang  T. Vavatsikos

Ik heb ze ook even gegoogeld, je kunt van allebei liedjes en afbeeldingen vinden.

wauw, fantastich hartelijk dank . efcharisto1
Quote
#4
Graag gedaan ! En wat een leuke hobby !
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)