Rokka
#1
Volgende week gaan we een weekje naar West-Kreta. We willen graag Rokka bezoeken, een oud stadje. Laatst hoorden we dat daar ook een mooie kloof vlakbij ligt van slechts 2 km lang.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is deze interessant om te gaan lopen? Alle info hierover is van harte welkom.
Vlakbij ligt ook de Delianakloof. Deze hebben we reeds 2 maal gelopen. We hoorden dat deze niet meer zo goed bereikbaar is vanwege aardverschuivingen.
Quote
#2
Ik denk dat je sowieso even na moet vragen of ook de Rokka kloof weer veilig is.
Wij hebben in maart de noordelijke helft van de kloof gedaan tijdens een wandelroute die ik op Wikiloc had gevonden.

Als onervaren hiker vond ik het te doen (maar nog best pittig soms).
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Lightbulb 
JipJipster,
Wat een leuke blog hebben jullie up
Quote
#4
(17 September 2023, 17:08)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




JipJipster,
Wat een leuke blog hebben jullie up

Dank je wel!
Het was bedoeld om het thuisfront wat op de hoogte te houden en had niet zozeer de ambitie een blog te worden, maar het is ook een soort reisverslagje geworden. En ik dit geval wel handig om wat informatie met SuWe21 te delen...

Hopelijk kunnen we het over een paar weken weer eens aanvullen!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)