Fietscruise
#1
Momenteel ligt er in de haven van Naxos  het Cruiseschip La Belle De L, Adriatque ,die komende van de Dodekanesos via Paros
een Cruise maakt met 180 bezoekers allemaal fietsers die zodoende de eilanden bezoeken ,het lijkt mij als fanatiek fietser een
mooie ervaring ,heeft iemand ervaring met zo,n fietsvakantie en waar zijn  die te boeken ?
Quote
#2
(30 October 2021, 11:58)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Momenteel ligt er in de haven van Naxos  het Cruiseschip La Belle De L, Adriatque ,die komende van de Dodekanesos via Paros
een Cruise maakt met 180 bezoekers allemaal fietsers die zodoende de eilanden bezoeken ,het lijkt mij als fanatiek fietser een
mooie ervaring ,heeft iemand ervaring met zo,n fietsvakantie en waar zijn  die te boeken ?

Fietscruises Griekenland:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ik heb heel goede ervaringen met Omega Bike&Hike. Dit is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Griekenland, die al enkele decennia fietsvakanties aanbiedt in Griekenland. Voordat ik met pensioen ging, heb ik heel veel met hen te maken gehad, omdat ik verantwoordelijk was voor de productontwikkeling van de individuele fietsreizen bij een Nederlandse touroperator. Wij kochten onze Griekenland fietsvakanties in bij Bertus Legebeke, de initiator van Omega Bike&Hike. Zowel de respons van onze klanten, als mijn eigen ervaringen tijdens diverse fietsvakanties in Griekenland zijn uiterst positief. Kennis van het land, de lokale omstandigheden/mogelijkheden, materiaal en enthousiasme vormen de basis waarop Bertus en zijn medewerkers garant staan voor een grandioze fietsvakantie.
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






We zijn gesloten
vanaf 28 oktober.

Dank aan iedereen die in de coronajaren 2020 en 2021 een reis bij ons heeft gemaakt!

Seizoen 2022
We hebben de start van het volgende zomerseizoen gepland op zondag 10 april.

Hiernaast (rechts) staan de coronaregels zoals die golden aan het einde van seizoen 2021. We hopen dat we vanaf april 2022 onze reizen met minder regels aan u kunnen aanbieden.

Groepsreizen in 2022

In 2022 staan er geen fietsgroepsreizen
of wandelgroepsreizen gepland.
Quote
#5
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Heb ook vaak fietsgroepen gezien, die een toer(tje) maakten vanaf een van die kasteelboten die in Katakolon
(bij Olympia) aanlanden. Denk dat die tochtjes wel in elke haven die aangelopen wordt worden aangeboden voor
de passagiers. Heb je een cruise van een week of 10 dagen op de Middellandse Zee plus circa 7 of 8 (light-version) fietstochten. Er schijnt wel een "instructeur" of een sportfiguur bij te zijn, die de omgeving kent, en ik zag MTBs.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)