Griekse reisverzekering
#1
Een goede vriend van mij komt mij in januari voor een week opzoeken in Nederland, gewoon voor vakantie.
Kan hij dan een reisverzekering (voor ongevallen, ziekte etc.) afsluiten?
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met buitenlandse vakanties en verzekeringen voor Grieken?
Hij is zelf nog nooit in het buitenland geweest, dus heeft er geen ervaring mee.
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Kijk hier maar eens. Heb zelf wel eens een verzekering afgesloten voor mensen uit Zuid Afrika, omdat ik borg voor ze stond, maar dat is geen EU land. Je gaat op de fles wanneer er 1 in het ziekenhuis belandt.
Quote
#3
Dank je wel Wim, dat is heel nuttige informatie, dat ikzelf ook de reisverzekering voor hem kan afsluiten.
Nogmaals dank
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






DSV is voor alle europeanen af te sluiten. Wij hebben deze reisvzk al jaren (woonachtig in GR). Het lijkt een skivzk maar het is een ook gewone reisvzk en helemaal niet duur.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)