TV Droomhuis gezocht: Corfu
#1
Volgens mijn TV gids:

Maandag 13 december om 20:35 u op NPO1
Droomhuis gezocht, aflevering Corfu
Dionne Stax helpt Anne en Peter bij de zoektocht naar hun droomhuis op Corfu.
Carrie ten Napel ontdekt het eiland.
Quote
#2
Bedankt voor de tip Fani. Leuk programma
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#3
Ik ken het programma niet maar als je op zoek bent naar een (nieuw) huis, is en blijft het een echte zoektocht en val je van de ene verbazing in de andere! Big Grin
Quote
#4
Gelukkig zonder Edvard Niessing die altijd met zijn handjes de vrouwen even moet aanraken en zijn gehinnik.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Tongue 
De presentator heet Sybrand Niessen, Arthur [Afbeelding: tongue.gif]
Quote
#6
(10 December 2021, 12:58)Esther Corfu schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De presentator heet Sybrand Niessen, Arthur [Afbeelding: tongue.gif]
Slip off the pen, ik vind hem maar een gladde griezel, zie toch liever die twee vrouwen. Big Grin

(10 December 2021, 10:52)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ken het programma niet maar als je op zoek bent naar een (nieuw) huis, is en blijft het een echte zoektocht en val je van de ene verbazing in de andere! Big Grin
Zo hebben Duitsers mijn oude huurhuis in Ammoudara gekocht, ze hebben slecht opgelet, inplaats van een stukje grond naast en achter het huis, de carport en de toegangsweg vanaf de berg moeten ze nu met alles 100 trappen opslepen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
(10 December 2021, 13:36)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 December 2021, 12:58)Esther Corfu schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De presentator heet Sybrand Niessen, Arthur [Afbeelding: tongue.gif]
Slip off the pen, ik vind hem maar een gladde griezel, zie toch liever die twee vrouwen. Big Grin

(10 December 2021, 10:52)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ken het programma niet maar als je op zoek bent naar een (nieuw) huis, is en blijft het een echte zoektocht en val je van de ene verbazing in de andere! Big Grin
Zo hebben Duitsers mijn oude huurhuis in Ammoudara gekocht, ze hebben slecht opgelet, inplaats van een stukje grond naast en achter het huis, de carport en de toegangsweg vanaf de berg moeten ze nu met alles 100 trappen opslepen.

Oei, ja dat zijn kleine rampen hé. Hebben ze aan hun notaris toch ook niet de verwachte steun gehad maar is alvast niet de eindverantwoordelijke voor de miskoop.
Quote
#8
Dankjewel Fani gaan we zeker kijken.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Droomhuis gezocht metaxa 0 478 27 November 2023, 10:46
Laatste bericht: metaxa
Lightbulb TV-tip: Droomhuis gezocht op Zakynthos Wilma 8 4.168 20 July 2020, 19:31
Laatste bericht: lumix
  TV-tip: 28 juli 2014 Droomhuis gezocht op Kreta Ger 24 18.598 02 August 2014, 13:12
Laatste bericht: Ger
  TV-tip: Droomhuis gezocht - Lefkada Ger 21 14.124 26 March 2012, 23:32
Laatste bericht: hilly
  TV-tip: Droomhuis gezocht in Griekenland Ger 24 18.883 24 March 2011, 17:19
Laatste bericht: Beems

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)