Καλά Χριστούγεννα!
#1
[Afbeelding: kerstkaart2.jpg]

De feestdagen staan voor de deur; nog even en ook 2010 is geschiedenis geworden.

Ik wil van de gelegenheid gebruikmaken om alle leden, schrijvers en meelezende gasten van Oríste! een sfeervol kerstfeest, een goed uiteinde en een in alle opzichten fantastisch 2011 te wensen. Maak er iets moois van!

Daarnaast wil ik alle gebruikers van dit forum bedanken voor het ongekende succes van dit nog zo jonge forum. Door jullie massale interesse is dit forum in nauwelijks anderhalf jaar tijd gegroeid tot een populaire plek van, voor en door Griekenlandliefhebbers.
Dank hiervoor! Voor mij reden te meer om met volle overgave door te gaan met het nóg leuker en completer maken van OrÍste!. Tips hiervoor blijven ook in 2011 meer dan welkom!

Fijne dagen allemaal!

Ger van der Waal
Beheerder Oríste! - jóuw Griekenland-forum
Quote
#2
Ook van mijnentwege voor iedereen prettige eindejaarsfeesten en een heel voorspoedig 2011.

Καλά χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος.

[Afbeelding: 34iit8z.gif] [Afbeelding: hrxbwy.gif]

En voor Ger, nog veel bijval met het forum, straks ga je Facebook nog voorbij......Tongue

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#3
Ook van mij kant Een Fijne Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst en dat we een voorspoedige 2011 mogen hebben.

[Afbeelding: kerstmis330.gif]
Quote
#4
Ik sluit me hier helemaal bij aan!

Fijne Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2011! Dat we nog veel gebruik mogen maken van Oriste!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#5
Ook vanuit Samos voor iedereen een fijne Kerst en een gezond en gelukkig 2011.
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#6
En natuurlijk ook van uit Aγιος Νικόλαος
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
En ook uit Thassos hele fijne kerstdagen gewenst en een mooi en vooral gezond 2011!

(geweldig dat niet alleen Nederland maar ook heel Griekenland hier samenkomt in het kafeneion!!)
Quote
#8
Ook vanuit een wit Zeeland alle goeds gewenst!

[Afbeelding: 34y8gfp.jpg]
Middelburg, 18 december
Quote
#9
[Afbeelding: 2zxy34w.jpg]

Fijne feestdagen en een goed en gezond 2011

Anoushkalovegreece
Quote
#10
Natuurlijk kunnen wij niet achterblijven.
Vanuit Katavothra iedereen fijne feestdagen en een goed maar vooral een gezond 2011
Quote
#11
Beste Ger,

Vanuit Kythira, waar het momenteel regent en hard waait mààr waar de houtkachel een fijne warmte verspreidt, wensen wij jou en alle bezoekers van Oriste! ontspannende Kerstdagen toe en een gezond en actief 2011!!

Groeten,

Frank en Thom
Quote
#12
Voor Ger en alle leden van Oriste! een fijne Kerst en een gelukkig Nieuwjaar

[Afbeelding: 2aj1dvl.jpg]
Quote
#13
Vanuit een wit West-Friesland wens ik iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2011.

Petra
Quote
#14
Ook vanuit Voorschoten (nl) voor een ieder een heel fijne tijd ( kerstdagen) en een voorspoedig en vooral een muzikaal Grieks 2011 !!
Quote
#15
Ook ik wens alle mensen op dit forum fijne kerstdagen en een in alle opzichten geslaagd nieuw jaar.

Laten we er samen een geweldige tijd van maken!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(vergeet het geluid niet)

K-A

Quote
#16
Een geweldig Kerstfeest en alle goeds voor 2011!

[Afbeelding: christmas-19.jpg]
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#17
(22 December 2010, 21:29)greekmusic schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook vanuit Voorschoten (nl) voor een ieder een heel fijne tijd ( kerstdagen) en een voorspoedig en vooral een muzikaal Grieks 2011 !!

Hey Greekmusic! Wat is de digitale wereld toch klein he. Wonen we nu zo ver uit elkaar, zitten we toch samen in een Grieks cafe ;)
Xronia polla ook aan Voorschoten!

Tanja
Quote
#18
ook vanuit Antwerpen :
Vrolijk Kerstfeest en een fantastisch gelukkig 2011 gewenst !

   
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)