Minoan
#1
Minoan is te boeken: (tip uit het D-GR-forum)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Met deze vreselijke maatschappij ga ik nooit meer mee !
De service van Minoan is tot ver onder 0 gedaald.
Kijk maar eerst naar de reviews. Angry Angry
Overigens, boeken gaat maar t/m 31-05-2022
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#3
Meldingen uit het D-GR-forum:
Minoan Lines / Grimaldi zieht die Zeus Pallace ersatzlos von der Strecke Ancona - Patras ab und setzt sie ab April auf der Route Savona - Porto Torres ein. Damit fährt nur noch die Europa Pallace 3 mal pro Woche von Ancona nach Patras. Alle Frühbucher bekommen eine entsprechende Benachrichtigung
Vor ungefähr einer Wochen gingen die Änderungen online.
Die Europa Palace fährt dafür direkt die Strecke Patras - Ancona - Patras ohne Stopp in Igoumenitsa.
Dafür wird Igoumenitsa - Ancona - Igoumenitsa täglich im Wechsel von der Venezia und der Florencia bedient.
Nou, ik zal dit jaar wel de landweg - dus zonder IT-GR-IT ferry - nemen.
Quote
#4
(23 March 2022, 21:35)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou, ik zal dit jaar wel de landweg - dus zonder IT-GR-IT ferry - nemen.

Groot gelijk.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#5
(23 March 2022, 21:35)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Meldingen uit het D-GR-forum:
Minoan Lines / Grimaldi zieht die Zeus Pallace ersatzlos von der Strecke Ancona - Patras ab und setzt sie ab April auf der Route Savona - Porto Torres ein. Damit fährt nur noch die Europa Pallace 3 mal pro Woche von Ancona nach Patras. Alle Frühbucher bekommen eine entsprechende Benachrichtigung
Vor ungefähr einer Wochen gingen die Änderungen online.
Die Europa Palace fährt dafür direkt die Strecke Patras - Ancona - Patras ohne Stopp in Igoumenitsa.
Dafür wird Igoumenitsa - Ancona - Igoumenitsa täglich im Wechsel von der Venezia und der Florencia bedient.
Nou, ik zal dit jaar wel de landweg - dus zonder IT-GR-IT ferry - nemen.

De Zeus Palace vaart sinds het ongeval met de Euroferry Olympia op de route Ancona -- Igoumenitsa. 
De Florencia heeft de dagelijkse route van de Euroferry Olympia op Brindisi overgenomen.
De Venezia vaart nog steeds op de route Ancona -- Igoumenitsa. 
Al de bewegingen van de schepen zijn heel mooi te volgen op MarineTraffic.

Fijne dag,

Dick
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)