Aegean- Upgrade challenge
#1
Heeft er al iemand gebruikt gemaakt van de "upgrade challenge " ?
Ik ontvang van Aegean regelmatig een mailtje om een bod te doen voor een upgrade naar business.
Welke bedrag van het bod werd aangenomen ?
Het lijkt me wel fijn om eens in business te reizen.
Edgard
Quote
#2
Krijg ook altijd die mailtjes maar heb het nog nooit geprobeerd.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
In het D-GR-forum is hieromtrent ook niets te vinden.
In het "Vielflieger-Forum" is het wel een item
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Doorlezen . .
Quote
#4
Ik heb het 1 keer geprobeerd. Toen 5 euro boven minimum prijs geboden en werd geaccepteerd. Was toen dacht ik 95 euro.

Ik heb een gold card en dan heb je 4 gratis upgrade vouchers, daardoor ga ik regelmatig business class. Eten is over het algemeen erg goed, alleen als je 's ochtends vroeg vliegt is het beperkt met een ontbijt versie. Met corona is het verder wel wat minder om contact (en waarschijnlijk ook kosten) te beperken. Geen welkomstdrankje, geen krant en naast de maaltijd weinig extra's. Kunt wel extra drinken krijgen, inclusief ouzo, masticha en sinds kort ook tsipouro.

Als je business class vliegt kun je naar de lounge toe. In Amsterdam is het weinig bijzonders maar in Athene hebben ze meestal wel erg lekkere dingen. Als je bij aankomst in Griekenland met de bus van het vliegtuig naar de terminal gaat rijdt er een aparte bus voor business class en bagage komt meestal heel snel op de band. 

Business class kun je ook veel bagage meenemen, 2 koffers van 32kg.

Cors
Quote
#5
Heb eens gekeken naar onze vlucht van Athene naar Brussel volgende week.
Het minimum bod is 80euro. We zijn met 2, dus 160euro. Is een beetje te veel voor ons.
dank aan iedereen voor de hulp.
Quote
#6
ik heb het een paar jaar geleden geprobeerd, twee maal , maar mij bod van 120 euro werd afgewezen , nu denk ik als ik weer een mail krijg " het zal wel " en gooi hem direct in de prullenbak
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)