Boekenmarkt in Middelburg 1 mei
#1
We gaan er speciaal een weekje later voor op vakantie... 1 mei is de grote boekenmarkt op de Markt in Middelburg en we staan er ook weer met onder meer de collectie Griekenland gerelateerde boeken: over Griekenland, zich afspelend in Griekenland, van Griekse auteurs, reisboeken, boeken in het Grieks, enzovoort. En ook een grote collectie Griekse CD's en wat DVD's.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ben je toevallig in de buurt? Welkom! Onze kraam is herkenbaar aan de Griekse vlag. Die iedereen natuurlijk kent  Big Grin

Groet,
Corry

We nemen trouwens ook Lychnari's, Griekenland Magazines en enkele Griekse Gids Glossy's mee.
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#2
Ik ga alvast een nieuwe boekenkast kopen!  Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
Weer zes mooie boeken erbij Corry, dank je!
Afgelopen week bij de kringloop (Ramsjburg) twee mooie identieke boekenkasten op de kop kunnen tikken, worden vrijdag afgeleverd. Was echt nodig met alle (kook)boeken die nu her en der in huis opgeslagen liggen.  Rolleyes Naast boeken verzamel ik nu ook boekenkasten zeggen ze hier.  Big Grin
Veel plezier en succes in Griekenland, ik hoop dat je vandaag een mooi bedrag voor diverse hulp in Griekenland hebt opgehaald!

En je staat in de krant! Uit de PZC, door Maurits Sep:

Corry is met haar Griekse kraam terug op Middelburg Boekenstad. ‘Nu je het zegt: dit is een jubileum’
MIDDELBURG - De Griekse vlag verraadt al wat er te koop is in de boekenkraam van Corry Brand. Ze staat al tien jaar op Middelburg Boekenstad. ,,Mensen komen vanuit Brabant en België om bij mij Griekse boeken te kopen.”

Maurits Sep 1 mei 2022 Laatste update: 20:26
Al ruim twintig jaar verzamelt Corry Brand boeken over Griekenland. ,,Over het land, van Griekse auteurs, die zich afspelen in Griekenland. En cd’s en dvd's ook. Mijn collectie werd op een gegeven moment zo groot dat ik delen ervan ging verkopen.”

Corry Brand staat al tien jaar op Middelburg Boekenstad met een kraam vol boeken uit en over Griekenland. 
Zo belandde de Middelburgse in 2012 op Middelburg Boekenstad. Ze kijkt verrast op. ,,Ja je hebt gelijk, dat is een jubileum: tien jaar.” Zij het dan dat de markt twee jaar niet kon plaatsvinden vanwege corona. ,,Die Griekse vlag hing ik toen al op omdat ik dacht: hoe vinden mensen mij het beste?”

Brand heeft inmiddels een flinke groep vaste klanten. ,,Mensen uit Gent, en uit Brabant. Die plannen een dagje Middelburg en komen dan ook bij mij langs. En elk jaar heb ik toch weer nieuwe dingen te bieden. Want ik zoek zelf ook nieuw aanbod en ik krijgen spullen aangeboden om te verkopen.”



Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Foto Lex de Meester.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Boekenmarkt 7 mei in Middelburg Corry 3 1.766 07 May 2023, 19:54
Laatste bericht: JohanV
  Boekenmarkt in Middelburg 21 augustus Corry 5 2.439 28 April 2022, 10:01
Laatste bericht: Xristina B
  Boekenmarkt Middelburg 5 mei Corry 2 1.957 05 May 2019, 10:44
Laatste bericht: JohanV
  6 mei boekenmarkt met Griekenlandboeken in Middelburg Corry 2 2.247 28 April 2019, 12:20
Laatste bericht: Corry
  Boekenmarkt Middelburg = 7 mei 2017 Corry 1 2.436 06 May 2017, 20:18
Laatste bericht: Corry
Tongue Voor de lezers: 1 mei boekenmarkt in Middelburg Corry 14 7.241 29 April 2017, 22:12
Laatste bericht: JohanV
  morgen boekenmarkt Middelburg #Griekenlandboeken Corry 6 5.491 02 May 2015, 19:56
Laatste bericht: Corry
  21 juli - boekenmarkt Middelburg met 'Griekse' boeken... Corry 0 2.295 19 July 2014, 16:42
Laatste bericht: Corry
  Toevallig 5 mei in (de buurt van) Middelburg? Corry 15 12.036 06 May 2013, 23:07
Laatste bericht: Corry
Information De Griekse boekenmarkt oriste 9 14.647 19 December 2009, 21:47
Laatste bericht: prasoudi

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)