Dokter regio Stalis/Malia
#1
Weet er iemand een goede dokter in de buurt van Stalis, we hebben een auto dus kan mij vlot verplaatsen.
Er is iemand met maagproblemen, het is voorlopig nog even afwachten als de gebruikelijke medicijnen van de apotheek helpen.

Alvast bedankt.
Quote
#2
(15 May 2022, 16:10)soundsystem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weet er iemand een goede dokter in de buurt van Stalis, we hebben een auto dus kan mij vlot verplaatsen.
Er is iemand met maagproblemen, het is voorlopig nog even afwachten als de gebruikelijke medicijnen van de apotheek helpen.

Alvast bedankt.

Als het voor langere tijd is, mijn advies omdat ik nogal veel ervaring met Griekse dokters heb en hele goede ervaringen.
Gelijk een goede MDL arts opzoeken in de Interkliniek in Herakiion of het Asklepion in Heraklion
Zijn wel allemaal privé artsen, is het minder erg met de maag even bij een reguliere huisarts langsgaan en zijn oordeel afwachten.
Wacht AUB niet te lang met zoiets. 
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Bedankt Arthur
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  aangeboden: apt te huur op jaarbasis te Stalis - Kreta benimar 12 9.515 20 November 2017, 14:27
Laatste bericht: chris
Big Grin Malia Tom Dekkers 16 8.322 18 March 2012, 15:38
Laatste bericht: Xander

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)