Zomerschool Grieks 2022
#1
Zomerschool Grieks 2022

Deze zomer geef ik een variatie aan Griekse lessen en acties, om je te stimuleren om in Griekenland ook daadwerkelijk Grieks te spreken.
Tijdens je vakantie in Griekenland leer je het meeste Grieks. Of je nu een beginner bent of al gevorderd.
Als je begint met Grieks te leren, oefen je in Griekenland in het lezen van de woorden en oefen je in het spreken van de vele dagelijkse uitdrukkingen, zoals goedemorgen, dankuwel, waar is het toilet? enz.
De meer gevorderden oefenen in conversatie.
Daarbij kun je wel een steuntje in de rug gebruiken. Daarom geef ik de hele zomer Griekse lessen online en live in Epidavros.
 
  •     Van 5 -12 juni kun je de cursus
    Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
    Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




    kopen met € 50,- korting. Om je te stimuleren om nu te beginnen en in je vakantie alvast te genieten van de Griekse taal.
  •     Op 12 juni lanceer ik de cursus
    Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
    Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




    waarbij je voor allerlei situaties woorden en zinnetjes paraat hebt. Je hoeft voor die cursus nog geen Grieks te kunnen lezen.
        Deze cursus is nu permanent beschikbaar en niet meer via een Facebookchallenge. Fijn om in Griekenland altijd bij de hand te hebben.
  •     Gratis uitspraaklessen voor de cursisten van niveau 1 en VakantieGrieks op donderdag 30 juni en vrijdag 8 juli van 18.00-19.00 uur. Je kunt je aanmelden middels een email naar mij.
  •     3 webinars over de naamvallen in juli. De data volgen nog. Gratis voor cursisten van Karidiès en een kleine prijs voor niet-cursisten.
  •    
    Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
    Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




    op A2 en B1 niveau.
  •    
    Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
    Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




    in september voor A2, B1 en B2 niveau. Een week ondergedompeld in de Griekse taal. Daarna spreek jij veel vloeiender Grieks.
  •     Nog meer oefeningen en spelletjes voor alle niveaus in mijn
    Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
    Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




    .

Via mijn nieuwsbrief houd ik iedereen op de hoogte van de nieuwe cursussen.
Heb je vragen of wensen ten aanzien van de lessen, dan kun je me mailen.

Xαιρετισμούς από την Κάρεν


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#2
Video 
Grieks leren!

Want jij wilt toch ook een gesprekje met oma kunnen voeren?
[Afbeelding: 1f1ec_1f1f7.png] Wie van jullie heeft er ieder jaar weer spijt van dat je nog steeds geen gesprekje met oma, of die lieve buurvrouw kunt voeren?
Ze brengen je telkens wat lekkers en ze lachen vriendelijk naar je en je komt niet verder dan ευχαριστώ - efcharistó - dankuwel, vergezeld van een hartelijke glimlach.
Ze zegt van alles tegen je en je verstaat het niet en zij spreekt geen Engels en ook geen Duits.

[Afbeelding: 1f1ec_1f1f7.png] Wordt het dan niet eens tijd om te beginnen met Grieks te leren?

[Afbeelding: 1f1ec_1f1f7.png] Heb jij ook zulke ervaringen? Deel ze hieronder.

[Afbeelding: 1f1ec_1f1f7.png] Deze week, als start van de zomerschool kun je meteen beginnen Met een leuke korting. (geldig t/m zondag 12 juni) Kijk even naar het filmpje.
En lees dan alles wat je leert in Grieks online niveau 1 op:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Challenge Grieks lezen 5-14 jan. 2022 Karidiès 0 1.122 28 December 2021, 19:19
Laatste bericht: Karidiès

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)