Villa Themos
#1
Gaat er "toevallig" dit jaar iemand naar Villa Themos in Kokkari?

Grt. John
Quote
#2
Klimmetje naar boven hoor. Ligt buiten Kokkari. Loopafstand baar centrum ca 20 mnt. Ken de appartementen niet.
Quote
#3
Ik ben er jaren geleden een paar keer geweest. Het ligt net buiten Kokkari (15 min. lopen ong.), weggetje omhoog naar de appartementen is vrij steil (foto is van 2011). Hele aardige eigenaresse, veel lol mee gehad. Ze heeft de appartementen in 2019 opgeknapt. Er is ook een Villa Themos pagina op Facebook daar staan daar foto's van. Er zit een leuke taveerne aan de overkant, Tavern Helen's Garden en een fijn strand (Lemonakia) op ong. 5 min. loopafstand. Toevallig zit iemand die ik daar heb leren kennen er op dit moment weer, die heeft het weer prima naar haar zin.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Bekend: ik ben er al enkele keren geweest (laatste keer 2016). Was alleen nieuwsgierig of er meer mensen van hier naartoe gaan dit jaar.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)