Grieksegids nieuws     
πεντε λεπτα ακομα
#1
Ik zoek een nederlandse ondertiteling (srt-bestand) voor de griekse film
πεντε λεπτα ακομα 2006 comedy ( 5 minutes to go).

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Kan dit bestand ook niet in engels of duits vinden.

Wie kan me helpen.

Alvast bedanktRolleyes

Will
Quote
#2
Hoi Will, ik heb het even nagecheckt op de sites waar ik meestal m'n .srt's vandaan haal maar inderdaad (nog) zonder resultaat. Vreemd, want het gebeurt niet vaak dat er een srt niet te vinden is. Het kan zo gek niet zijn of het staat wel ergens, zeker als het om een Engelse ondertiteling gaat. Helaas deze keer niet lijkt het. Wel heb ik 'm in het Servisch gevonden maar dat schiet ook niet echt op.

De film lijkt mij ook wel leuk. Mag ik vragen waar je 'm hebt gevonden?
Ik blijf zoeken, mocht ik iets tegenkomen laat ik het je weten.

Ondertussen vond ik deze site maar da's een betaalsite en je moet maar afwachten of het wat is, dus daar begin ik liever niet aan.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






By the way, mocht je de cover zoeken:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&id=199920&sid=

Wordt ongetwijfeld vervolgd,

Ger
Quote
#3

[hide]http://www.torrentreactor.net/torrents/672192/Pente-Lepta-Akoma-(2006)-Greek-Movie-Good-Quality[/hide]

naar de srt blijf ik ook zoeken

Groeten

Will
Quote
#4
(02 January 2011, 17:38)senang2 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




naar de srt blijf ik ook zoeken

Ik ook, laat je weten als je iets hebt? Ik doe hetzelfde......

PS: Ik zie zojuist dat de film ook via Rapidshare is te downloaden:
[hide]
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





[/hide]

Ger

Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)