Kalo mina - een nieuwe (foto van de) maand
#41
Beste forumleden, ik wens iedereen een fijne septembermaand. Uiteraard staat er ook deze maand een nieuwe 'Foto van de maand' in de header van Oríste.
De foto van de maand september 2023 is door Fani gemaakt en toont een begroeid huisje in Anaxos op het eiland Lesbos:

(klik op de foto voor een vergroting).
Quote
#42
Wat leuk dat mijn foto is geplaatst als foto van de maand.
De foto is gemaakt aan het begin van het mooie wandelpad langs de kust van Anaxos naar Ambelia Beach
Quote
#43
Kalo mina, voor alle forumleden een fijne oktobermaand toegewenst Smile
Uiteraard staat ook deze maand weer een mooie 'Foto van de Maand' in de header van Oriste:

(klik erop voor een vergroting).

Deze foto werd gemaakt door JohannesGR op het eiland Zakynthos.
Quote
#44
Kalo mina, voor alle forumleden een fijne novembermaand toegewenst  Smile
Uiteraard staat ook deze maand weer een mooie 'Foto van de Maand' in de header van Oriste:

(klik erop voor een vergroting).

Deze foto van Pigadia op Karpathos werd gemaakt door Jjohn.
Quote
#45
Hey Ger,
Wat leuk dat je een foto van mij als foto van de maand hebt gekozen.
Het is een foto van de haven van Pigadia op Karpathos.

Ik betrapte mij er vorige maand op Karpathos nog op dat ik steeds weer dezelfde foto's neem, elk bezoek weer.
Maar ik denk dat alle repeaters hier dit ook wel doen. Big Grin
Groet,
John

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#46
Kalo mina, voor alle forumleden een feestelijke decembermaand toegewenst Smile
Uiteraard staat ook deze maand weer een mooie 'Foto van de Maand' in de header van Oriste:

(klik erop voor een vergroting).

Deze leuke foto werd in Parga gemaakt door Debs.
Quote
#47
Leuk dat mijn foto gekozen is als foto van de maand. Ik vond het contrast van die oude roestbak onder die prachtige grote bougainville wel een mooi plaatje. Heerlijke vakantie ook gehad in Parga afgelopen juni, leuk om daar zo even aan herinnerd te worden.
Quote
#48
Beste forumleden, allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Moge 2024 voor iedereen een in alle opzichten geslaagd jaar worden.
Ook in 2024 is er elke maand een nieuwe 'Foto van de maand'.
De foto van de maand januari 2024 is door Martino gemaakt en toont een bekend plekje op het eiland Kythira:

(klik op de foto voor een vergroting).

NB: De voorraad kandidaat-foto's om als 'foto van de maand' te dienen begint behoorlijk te slinken (hint Wink )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#49
Xρόνια πολα  2024
Wandeling boven dorp Delphi.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#50
Beste forumleden, de kop van het nieuwe jaar is er alweer van af. ik wens iedereen een fijne februarimaand. Uiteraard staat er ook deze maand een nieuwe 'Foto van de maand' in de header van Oríste.
De foto van de maand februari 2024 is door Cors gemaakt toen hij op weg was naar de top van de Schineras op Kreta:

(klik op de foto voor een vergroting) .
Quote
#51
Dank je voor het plaatsen van de foto Ger.

Het is een foto gemaakt op een hoogte van ongeveer 1.750 meter op Schinakas (Sorry Ger, typefout bij het opsturen van de foto) op Kreta. Vanwege de sterrenwacht op de berg is er een weg aangelegd waardoor je via een asfaltweg naar boven kunt rijden.

Toen ik er was waren er helaas aardig wat wolken maar je kunt op de foto toch nog Heraklion herkennen, een 20/25 kilometer verderop. Ondanks het niet optimale weer was er ook een groep fietsers naar boven gereden. Een hele klim en door alle steenslag op de weg denk vrij gevaarlijk met de afdaling. Het is een imponerende omgeving zoals je op deze foto's kiunt zien en zeker de moeite van het bezoeken waard als je in de buurt bent met mooi weer.

Cors

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#52
Ondergaande-zon-Thessaoniki-haven.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#53
Vanaf zondagmiddag tot donderdagochtend is er in Heraklion aardig wat neerslag geweest. Schinakas en omgeving zien er nu wat anders uit.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#54
Kalo mina, voor alle forumleden een fijne maand maart toegewenst Smile
Uiteraard staat ook deze maand weer een mooie 'Foto van de Maand' in de header van Oriste:

(klik erop voor een vergroting).

Deze sfeervolle foto van de zonsondergang op het strand van Kallikratia op Kreta Chalkidiki werd gemaakt door Erik van Venrooij
Quote
#55
Nog nooit van gehoord Ger. Waar mag dit dan wel zijn op Kreta?
Quote
#56
(01 March 2024, 15:15)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nog nooit van gehoord Ger. Waar mag dit dan wel zijn op Kreta?

Kallikrateia is in Chalkidiki en niet op Kreta.

[Afbeelding: greece-nea-kallikratia-morning-view-from...egMrMLuZU=]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#57
(01 March 2024, 15:15)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nog nooit van gehoord Ger. Waar mag dit dan wel zijn op Kreta?

(01 March 2024, 17:17)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote="El Greco" pid="104416" dateline="1709298911"]
Nog nooit van gehoord Ger. Waar mag dit dan wel zijn op Kreta?
Kallikrateia is in Chalkidiki en niet op Kreta.

Oeps, geen flitsende start van de nieuwe maand voor mij. Heb het inmiddels aangepast. Mijn excuses Blush
Quote
#58
Oh, okay bedankt. Ik dacht het al, het klonk me wel bekend in de oren klonk maar niet op Kreta. We zijn er wel geweest maar is ondertussen van 1992 geleden vandaar dart ik het niet juist kon thuis brengen. Merci voor de hulp Patrick & Ger.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.854 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
  Rubriek 'Foto van de week' stopt eind van de maand Ger 24 5.346 15 June 2022, 21:22
Laatste bericht: Harma
  Nog nooit een 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 1 4.636 29 July 2017, 14:49
Laatste bericht: Samoslovers
  Thema vd maand september 2012: Griekenland met een knipoog oriste 52 45.914 09 June 2014, 21:34
Laatste bericht: Arthur
Lightbulb Alle "foto's van de week" (2010-2020) op een rijtje Ger 12 17.741 21 July 2012, 17:29
Laatste bericht: Els Cuijpers

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)