μαθαίνω ελληνικά - ik leer Grieks
#1
Nieuwe webshop met T-shirts en bekers

Hoe leuk is het om in Griekenland vaak je Grieks te oefenen.
Met deze T-shirts heb je een garantie voor dagelijkse gesprekjes, want alle Grieken zullen je aanspreken met deze tekst.
Ik heb een nieuwe webshop, die ook in Nederland de producten maakt. Het is print-on-demand, dus het product wordt pas gemaakt na de bestelling.

Tot 1 mei geef ik 10 % korting op alles in de webshop. En dan heb je begin mei al je producten in huis.
Neem gauw een kijkje bij de nieuwe webshop  ‘I love Greece’ met de kortingscode.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Leer altijd ο, η, το bij een nieuw woord Karidiès 0 574 19 August 2023, 16:11
Laatste bericht: Karidiès
  Leer Grieks te lezen van 5-14 april Karidiès 4 2.288 04 April 2019, 08:41
Laatste bericht: Karidiès
  Leer Grieks te lezen en uit te spreken Karidiès 0 2.021 11 March 2018, 10:43
Laatste bericht: Karidiès
  Leer Grieks lezen van 1-10 september, online Karidiès 0 2.152 16 August 2017, 15:47
Laatste bericht: Karidiès
  Κλικ στα ελληνικά Β1 Brandaki 2 2.812 27 May 2017, 10:25
Laatste bericht: Karidiès
  Laagdrempelige leer-en oefenmodules Nieuwgrieks petra mens-omtzigt 0 2.334 07 May 2016, 07:55
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Ελλήνικα Β Brandaki 0 2.110 06 March 2015, 16:52
Laatste bericht: Brandaki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)