De weg kwijt
Kajakker die vanaf Frankfurt naar Kreta wilde varen onderkoeld van het water
gehaald op Walcheren [ZLD ] of dat nu de goede richting was  betwijfel ik toch Confused
Er leiden vele wegen naar Rome, toch? Tongue

Ik heb het bericht even opgezocht:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Er doen verhalen de ronde dat Odyseus ook in Zeeland aanspoelde.
Zolang het Zeeland is en niet Nieuw-Zeeland gaat het nog

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

[/img]
Droomreis van de Duitser Alexander Schindler naar Kreta  met  zijn kano vanaf Vlissingen gaat door zegt hij in de PZC
al doe ik er drie jaar over ,ik ga niet terug naar Duitsland ,wel moet zijn kano gerepareerd worden of anders een nieuwe
(23 June 2022, 07:35)metaxa schreef:

Droomreis van de Duitser Alexander Schindler naar Kreta  met  zijn kano vanaf Vlissingen gaat door zegt hij in de PZC
al doe ik er drie jaar over ,ik ga niet terug naar Duitsland ,wel moet zijn kano gerepareerd worden of anders een nieuwe

"Ja wir schaffen das" heeft dus toch zijn effekt ?
messara's signatuur Cool Cool

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)