De weg kwijt
#1
Kajakker die vanaf Frankfurt naar Kreta wilde varen onderkoeld van het water
gehaald op Walcheren [ZLD ] of dat nu de goede richting was  betwijfel ik toch Confused
Quote
#2
Er leiden vele wegen naar Rome, toch? Tongue

Ik heb het bericht even opgezocht:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Er doen verhalen de ronde dat Odyseus ook in Zeeland aanspoelde.
Quote
#4
Zolang het Zeeland is en niet Nieuw-Zeeland gaat het nog
Quote
#5
[img]

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[/img]
Quote
#6
Droomreis van de Duitser Alexander Schindler naar Kreta  met  zijn kano vanaf Vlissingen gaat door zegt hij in de PZC
al doe ik er drie jaar over ,ik ga niet terug naar Duitsland ,wel moet zijn kano gerepareerd worden of anders een nieuwe
Quote
#7
(23 June 2022, 07:35)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Droomreis van de Duitser Alexander Schindler naar Kreta  met  zijn kano vanaf Vlissingen gaat door zegt hij in de PZC
al doe ik er drie jaar over ,ik ga niet terug naar Duitsland ,wel moet zijn kano gerepareerd worden of anders een nieuwe

"Ja wir schaffen das" heeft dus toch zijn effekt ?
messara's signatuur Cool Cool
Quote
#8
De man die met zijn kano de tocht van af Vlissingen naar Kreta wil varen opnieuw in de problemen
al na enkele kilometers is hij opnieuw uit de  westerschelde gevist ,en weigerde nadien alle hulp ,Kreta
 is nog ver weg voor deze man Confused
Quote
#9
alle (water)wegen leiden naar kreta  Wink Wink Wink
Quote
#10
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wij dachten hem hier te zien in Agia Galini ?
Quote
#11
dat de man in de vaargeul ging varen met zijn kano is niet alleen verboden maar ook nog eens levensgevaarlijk
daarom is de reddingsboot van de KNRM uitgevaren en begeleidt tot aan de Belgische grens  om er zeker van te zijn dat die veilig
ons land zou verlaten ,en dat allemaal op kosten van de KNRM ,hopelijk zijn ze nu verlost van deze eigenwijze lastpost
Quote
#12
(24 July 2022, 07:17)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dat de man in de vaargeul ging varen met zijn kano is niet alleen verboden maar ook nog eens levensgevaarlijk
daarom is de reddingsboot van de KNRM uitgevaren en begeleidt tot aan de Belgische grens  om er zeker van te zijn dat die veilig
ons land zou verlaten ,en dat allemaal op kosten van de KNRM ,hopelijk zijn ze nu verlost van deze eigenwijze lastpost

Hopelijk keert hij rechtstreeks terug naar Frankfurt, zodanig dat niet meerdere EU-landen hem een aantal keer moeten gaan redden. 
Maar tja, dan moet hij in tegenstroom de Rijn opvaren  Dodgy. Dat zal ook niet zomaar goed komen...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#13
Overal vind je wel ergens mensen met gekke of maffe ideeën die niet echt uitvoerbaar zijn. Het is mij eigenlijk nog niet duidelijk of hij via open zee of via kanalen en rivieren naar Zuid-Europa wou varen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
(26 July 2022, 20:23)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Overal vind je wel ergens mensen met gekke of maffe ideeën die niet echt uitvoerbaar zijn. Het is mij eigenlijk nog niet duidelijk of hij via open zee of via kanalen en rivieren naar Zuid-Europa wou varen.

Als hij voor het laatste had gekozen is hij alvast de verkeerde kant uit gegaan. Ik dacht dat die vanuit Frankfurt kwam, dan zou ik alvast niet de richting van de Noordzee uitgaan. Wink
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)