Aardige column over aardige Grieken
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






door Eelco Meuleman (De Volkskrant)

[Afbeelding: 763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca12...ormat=webp]
Eelco Meuleman
BertE's signatuur Bert Ernste
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




|
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




|
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




|
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Hij mag gerust zijn, ook mensen zonder medicatie zullen dit al eens overkomen zijn.
Quote
#3
Wij waren een keer naar Samos, Pythagorion. Stonden in de vertrekhal toen onze naam werd omgeroepen. Schrokken ons rot. Ons gemeld bij de balie. Wat bleek; hotel had gebeld naar de luchthaven dat mijn man zijn jas nog op de kamer van hotel hing. Niet voor te stellen toch….
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#4
Goedas, Hoe is dat toen afgelopen, werd het alsnog nagestuurd?
Quote
#5
Mijn man is met de taxi teruggegaan naar hotel. Het was begin oktober. Daar geen jas nodig, maar wel een meegenomen voor Nederland. Was net een nieuwe jas, dat laat je niet hangen. Ik werd er blij van dat dit soort mensen bestaan….
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#6
In ons lokaal dorpje, heeft de uitbater van de taverne een collectie van vergeten petjes, sjaals, jassen, ...
Deze dingen worden steeds terug gegeven, maar soms weten ze gewoonweg niet van wie de spullen zijn en dan is het uiteraard moeilijk om de rechtmatige eigenaar te vinden.
Quote
#7
Zo had ik een collega die zijn tasje op het vliegveld van Kreta zijn tasje met alle papieren en geld  had vergeten
een griekse Arts die het gevonden had en gelukkig dat het adres van het hotel er in stond ,die man is zo,n 60 km 
naar het hotel gereden om  alles terug te bezorgen bij mijn collega  ,en het resultaat ze hebben nog jaren contact gehouden
over aardige grieken gesproken
Quote
#8
(19 July 2022, 10:31)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zo had ik een collega die zijn tasje op het vliegveld van Kreta zijn tasje met alle papieren en geld  had vergeten
een griekse Arts die het gevonden had en gelukkig dat het adres van het hotel er in stond ,die man is zo,n 60 km 
naar het hotel gereden om  alles terug te bezorgen bij mijn collega  ,en het resultaat ze hebben nog jaren contact gehouden
over aardige grieken gesproken
Wow, wat een tof gebaar!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  aardige Grieken RonG 43 19.012 19 November 2013, 11:09
Laatste bericht: Markos
  Column Griekse Gids greece67 10 7.064 23 April 2013, 07:37
Laatste bericht: greece67
  Grieken zijn vossen/ zijn Grieken vossen? Wick 0 2.018 22 February 2012, 09:15
Laatste bericht: Wick
  Column Wilma Hollander greece67 0 1.831 01 October 2011, 20:19
Laatste bericht: greece67

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)