Even hallo zeggen
#1
Hallo landgenoten ook op afstand. Even kort een groet uit Koronisia provincie Epirus. Ik heb hier samen met mijn vriendin een huis gehuurd, eerst eens tot december en dan kijken we verder. Bevalt goed hier. De gebruikelijke dingen die je zo tegenkomt in Griekenland maar heb nog geen spijt van het verhuizen ha ha. Wij werken beide van huis uit dus we houden het wel even uit. Ik heb hier als hobby meubels samen stellen van drijfhout en oude meubels. Ik snap dat de grieken meer alles nieuw willen, maar goed ik knutsel gewoon verder en wellicht kom ik ergens een markt of een plaats tegen waar ik de spullen tegen weinig geld kan aanbieden of ruilen. Ik hou me aanbevolen voor tips. Allemaal goed. Indien iemand van het portaal hier eens in de buurt is, laat het me weten.
Inmiddels kan ik goede tips geven over wat er hier zoal te doen is. Ik ga me eens verder verdiepen in dit portaal. Met een grote groet. EDWIN
Quote
#2
Welkom Edwin , hou ons op de hoogte hoe het je ginder vergaat. post zeker en vast foto's van wat je zoal maakt en beleefd.
Quote
#3
Hallo Edwin,
Wij hebben onze boot daar liggen en hebben daar de afgelopen jaren daar gewoond.
Jullie hebben een parel van een dorpje gevonden!
Misschien dat je je spullen in Preveza bij de toeristen kwijt kunt, want echt rijk zijn de Grieken niet.
Succes,
Alida
Quote
#4
[Afbeelding: welkom.png]

Welkom op Oríste Edwin, en leuk dat je je even hebt voorgesteld.
Héél veel lees- en schrijfplezier in ons virtuele kafeneion.
En mocht je nog leuke tips, verhalen, foto's of andere interessante dingen uit jouw regio willen delen, dan houden we ons hier in ons virtuele kafeneion uiteraard aanbevolen Smile
Quote
#5
Welkom, ik ben nu eigenlijk wel nieuwschierig naar wat je maakt.....
Quote
#6
Hoi, wij wonen al 15 jaar in Epiros, dwz een maand of 5 per jaar want van november to april zitten we in NL.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hallo yana 5 6.053 21 March 2018, 12:31
Laatste bericht: Computer Boy
  Hallo, hier ben ik! IngridJG 2 5.294 19 August 2016, 15:54
Laatste bericht: Ger
  Hallo allemaal Debs 6 5.519 15 August 2014, 06:22
Laatste bericht: Petra
  Hallo allemaal! Caduceus 12 9.133 05 May 2014, 09:24
Laatste bericht: Petra
  hallo, ik ben Mar Mar.koning 21 15.985 09 March 2014, 21:57
Laatste bericht: Mar.koning
  Hallo allemaal Miek 5 3.990 01 August 2012, 14:53
Laatste bericht: Lootje
Music Hallo iedereen Bob Rempetis 12 8.009 30 July 2012, 22:53
Laatste bericht: Bob Rempetis
  Hallo allemaal desillies 19 13.101 09 July 2012, 10:29
Laatste bericht: greece67
  Hallo, kalos sas brika Frieda 13 8.252 23 March 2012, 21:06
Laatste bericht: TreinopStad
  Hallo allemaal Natascha 7 5.584 19 March 2012, 20:40
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)