Kookboek: Athina
#1
In de boekhandel zag ik dit net verschenen Griekse kookboek liggen:
Athina, de ziel van Griekenland in 80 recepten
door Chloé Monchalis en Benjamin Rousselet, zij runnen een Grieks restaurant in Parijs. 

Link naar de website van de uitgever met inkijkexemplaar (ook inhoudsopgave)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik ben geen keukenprinses dus kan niet goed beoordelen hoe bijzonder de recepten zijn, maar krijg wel meteen zin in Griekse maaltijd bij een taverne.
Quote
#2
Mooi Boek! Echter niet geschikt voor diegenen die nog niet echt thuis zijn in de Griekse keuken. Welvoor diegenen die eens out off the  box willen gaan, want staan veel horecagerechten in die niets meer met de authentieke Griekse keuken te maken hebben. Desondanks gaat dit boek wel aan mijn verzameling toegevoegd worden, want wil zeker de gezichten van mijn gasten wel eens zien als er een vreemde variant van een Grieks gerecht op tafel komt. Tip: Wil je starten met Grieks te koken, koop dan eerst Rianne Buijs.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
Ik heb al vele kookboeken van de griekse keuken, maar kon het niet laten om deze toch ook te bestellen. Dinsdag in huis, ik ben benieuwd!
Quote
#4
Hier ook besteld, maar wel bij BOL, scheelt 4 euro aan verzendkosten! En morgen in huis.  Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
Hahaha, ik ook bij Bol, maar ben morgen niet thuis om het aan te nemen, dus dinsdag pas.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuw kookboek (Duits) JohannesGR 1 1.836 28 March 2016, 19:36
Laatste bericht: ElsR
  Nieuw kookboek Brandaki 5 3.378 09 June 2012, 16:22
Laatste bericht: Marieke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)