Griekse SIM moet binnenkort worden geregistreerd
#1
Even een SIM-kaartje voor je vakantie in Griekenland kopen is er binnenkort niet meer bij. Het kaartje moet aan de hand van een geldig legitimatiebewijs op naam worden gezet:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Jan(nis)
Quote
#2
(22 June 2009, 11:57)Yiannis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Even een SIM-kaartje voor je vakantie in Griekenland kopen is er binnenkort niet meer bij. Het kaartje moet aan de hand van een geldig legitimatiebewijs op naam worden gezet:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Jan(nis)

Ook ik ben in september naar de telefoonwinkel gegaan om de sim te laten registreren.
Gelukkig was de verkoper heel mee denkend, want buiten je id-kaart, heb je óók een Grieks btw-nummer (tja, als toerist heb je die niet) en/of een woonadres in Griekenland nodig.
Maar ik heb gewoon de naam en adres van de eigenaar van het appartement op kunnen geven en ben nu "officieel" geregistreerd!
Tja, het blijft Griekenland en daar is altijd wel wat te regelen Big Grin.
Quote
#3
Weet iemand tot hoelang dit nog gedaan kan worden?
Zit er een datum aangebonden.
Was in september vorig jaar in GR en in de Wind winkel hadden ze het wel gehoord maar wisten toen nog niet van hoe of wat.

Heb een Wind Prepaid internet simkaart.
Een Vodafone Prepaid simkaart en een Cosmote Prepaidkaart.
En op alle staat nog een hoop geld op:Undecided
Quote
#4
Voor zover ik het begrepen heb moet de registratie voor 1 augustus 2010 plaatsvinden Kamaria, anders vervalt je nummer inclusief eventueel beltegoed op die datum.

Eleni
Quote
#5
(08 February 2010, 23:28)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor zover ik het begrepen heb moet de registratie voor 1 augustus 2010 plaatsvinden Kamaria, anders vervalt je nummer inclusief eventueel beltegoed op die datum.

Eleni

Oke bedankt Eleni ; Pfff moet ik 3 kaartjes registreren Vodafone, Cosmote en Wind.Undecided
Ga 29 april weer komt goed uit dan.Big Grin
Even naar Kalamata daar maar kijken voor registratie:Huh
Kamaria's signatuur Droom niet je leven maar leeft je droom
Quote
#6
Volgens mijn mobiele aanbieder (wind) moet dit voor 1 juni gebeuren.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)