Situatie Eindhoven airport nu
#1
In navolging van ervaringen op Schiphol nu, lijkt het me nuttig om ook de actuele situatie van Vliegveld Eindhoven te kunnen zien. Dus welke vertrekker/aankomer kan vertellen hoe lang het daar duurt eer je de bagage hebt kunnen afgeven, door de security bent en/of hoe lang het duurde eer de de bagage van de band kon afnemen. Twee maanden geleden was er bij ons voor vertrek nog niets aan de hand, maar duurde het ruim een uur voordat de bagage er was. Afgelopen weekend ben ik bij mijn zondagse fietstochtje gaan kijken en stond er rond het middaguur geen wachtrij buiten. Twee weken geleden was dit wel het geval en stond er een rij van ca 400 mensen buiten te wachten voor de security-check.
Ik ben benieuwd hoe de actuele situatie is, niet in het minst omdat ik volgende week om 07.50 uur vanaf Eindhoven naar Griekenland vlieg.
Quote
#2
Ik ben vandaag langs Eindhoven airport gereden en zag dat de situatie daar heel relaxed was. Geen wachtrij buiten (foto 1), ook niet binnen in de vertrek/aankomsthal (foto 2) en een kleine rij bij de bagage-afgifte (foto 3). Geen zichtbare rij bij de security. Dit was de situatie zaterdag 20-8 om 10.45 uur.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Afgelopen zaterdag, 17 december, vloog ik van Endhoven naar Athene.Voor de security stond een hele lange rij, over anderhalf keer de lengte van de hal daar. Met weer een bocht naar het midden dus. Ook bij de gates was het ontzettend druk. Heb bijna twee uur in die rij gestaan. Gelukkig was ik ruim op tijd. In Eindhoven zijn heel veel buitenlandse studenten, volgens de jongen die achter mij stond gingen die naar huis ivm de feestdagen. Het vliegtuig zat bomvol, om mij heen inderdaad veel T.U. studenten.
Quote
#4
Vandaag, vrijdag 30 dec, alles probleemloos. We waren om 05.45 in de hal om de ruimbagage in te checken en om 06.15 uur zaten we al aan de ochtendkoffie bij de gates. De rij bij de security was binnen een kwartier gedaan.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Situatie schiphol nu roefke 46 10.368 20 December 2022, 10:23
Laatste bericht: cors
  Vrijdag Staking Chania Airport Damiaatje 1 3.472 05 January 2016, 17:43
Laatste bericht: Wim M
  Documentaires over de situatie in Griekenland Keesklok 5 3.615 24 April 2012, 22:48
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)