Winter verblijf
#1
Deze winter willen wij, 2 personen en 2 honden (14 kg en 18 kg) een aantal maanden in de streek Messinia verblijven. Wie weet een leuk betaalbaar huis?
Ik hoor graag!
Quote
#2
Kan je niet helpen, maar wens je wel succes. Heerlijk vooruitzicht en thuis kan de kachel uit. Als je geen vast contract hebt (zoals wij) is het bijna niet meer te betalen….
Komt vast reactie op je vraag Sandra…
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#3
Wanneer dringt het nu eens door bij forumleden dat het in de winter steenkoud kan zijn in Griekenland.
Quote
#4
(01 September 2022, 20:39)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wanneer dringt het nu eens door bij forumleden dat het in de winter steenkoud kan zijn in Griekenland.
Dat schijnt een blinde vlek te zijn. Het kan steenkoud zijn en soms regent het dagenlang. De energiekosten zijn net als in Nl enorm gestegen.
Als je een huis huurt, informeer dan goed naar de verwarming, je kunt echt niet zonder.
Quote
#5
Bedankt voor jullie goed bedoelde adviezen. Na 6 winters van 3-4 maanden in Griekenland doorgebracht te hebben weet ik wel wat ik kan verwachten.
Reacties op mijn vraag zijn nog steeds van harte welkom.....
Quote
#6
Voor diegenen die hout stoken misschien een goed idee de wintervoorraad nu al te bestellen, in maart jl 120 € per ton, vandaag al 160 € en volgens de leverancier in de winter gaan de prijzen stijgen tot wel 400 € wegens de grote vraag. Prijzen zijn die hier op Kreta
messara's signatuur Cool Cool
Quote
#7
Sorry Sandra dat ik met mijn reactie reacties uitlok over koude winters en houtkachels.
Hoop dat je nog reactie krijgt op je vraag…huis in de buurt van Messinia
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#8
(02 September 2022, 15:21)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sorry Sandra dat ik met mijn reactie reacties uitlok over koude winters en houtkachels.
Hoop dat je nog reactie krijgt op je vraag…huis in de buurt van Messinia

Big Grin
messara's signatuur Cool Cool
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)