Auto kopen
Goedemiddag,

het plan is een auto in Griekenland te kopen en deze op eigen terrein te parkeren.
Om dan in april, wanneer we weer in Griekenland zijn, het kenteken en de verzekering aan te vragen.
Is dit mogelijk of loop ik tegen een mogelijk probleem aan?
(17 September 2022, 16:11)GysD schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Goedemiddag,

het plan is een auto in Griekenland te kopen en deze op eigen terrein te parkeren.
Om dan in april, wanneer we weer in Griekenland zijn, het kenteken en de verzekering aan te vragen.

Ik zie geen probleem, wordt hier dikwijls gedaan. Zet hem aan de achterkant van je huis/terrein eventueel met een zeildoek erover.
(17 September 2022, 16:11)GysD schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Goedemiddag,

Het is geen probleem om je auto bij je huis te stallen wel moet je rekening houden dat je de belasting voor het hele jaar moet betalen.
De verzekering kun je wel voor een kwartaal nemen (ERGO) de vraag is of je dit zou willen. Ik kan mij voorstellen dat je een redelijk nieuwe auto niet All Risk wil verzekeren en die sluit je dan voor een jaar af.

Veel succes

Dick
Super, bedankt voor de info!

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Auto kopen ingridsimons 15 1.547 29 July 2022, 14:31
Laatste bericht: El Greco
Photo Auto kopen in Griekenland, maar... Mbax 8 990 29 June 2021, 16:37
Laatste bericht: JohannesGR

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)