Verzenden per rembours?
#1
Weet iemand of je vanuit Griekenland post onder rembours kan verzenden?
Zo ja, dan zou het welkom zijn als je, of een ander, kan melden hoe dat in het Grieks wordt geschreven.
Quote
#2
Onder tembours is in het grieks 'antikatavoli' maar je kunt alleen op die manier verzenden binnen de griekse grenzen.
Quote
#3
Dank voor je reactie Nanny, ik ben weer wat wijzer geworden  Smile

Wat me net te binnen schiet: jij verkoopt (ook) sieraden, of heb ik het fout?

Het gaat er namelijk om het verzenden van een vergeten aankoop naar Frankrijk.
Heb jij enig idee wat de verzendkosten zijn als je een paketje aangetekend verstuurd? (zie foto.)
Het tasje hoeft niet mee.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Ja ik verkoop ook sieraden Buurman. Verstuur ook redelijk vaak richting Duitsland, Nl, Israel.
Ik zou t doosje in zon bubbleenvelop stoppen en t dan "systimeno" versturen, gewoon met ELTA post.
 Dat betekent tekenen bij ontvangst, maar je kunt de verzending ook volgen, met zo n track & trace
.Meestal ligt de prijs voor zoiets 11-15 euro. Tussen 10-15 dagen is t in DE, NL iets later. Geen idee wb FR
Meer info op site van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Dank weer voor je gedetailleerde reactie Nanny!
Quote
#6
(23 September 2022, 20:08)Buurman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dank weer voor je gedetailleerde reactie Nanny!
Geen dank, Heb t graag goed staan met mn buurman Tongue
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)