zanger Stamatis Kokotas
#1
Weeral een (vrij bekende) Griekse zanger overleden: Stamatis Kokotas.
Hij heeft ooit nog samengewerkt met o.a. de eveneens bekende Stavros Xarchakos en Giorgos Zambetas. 

Hier zie je hem nog eens in "Stin Ygeia Mas":
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Bijvoorbeeld ook in hetzelfde programma:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 

In het muziekprogramma "I Avli ton Chromaton" van 18/10/2019 (het programma van die avond werd zelfs aan hem gewijd); hij was toen al 82 en nog steeds nog een zuivere stem:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 

Stamatis overleed vandaag op 85-jarige leeftijd in Athene. 
R.I.P. Stamatis.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#2
Dit is precies waarom ik zo van Griekenland hou. Ook ouderen kunnen echt meedoen en je ziet jongere mensen daar ook van genieten. En leuk die programma's.
Quote
#3
(01 October 2022, 21:18)Marian55 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit is precies waarom ik zo van Griekenland hou. Ook ouderen kunnen echt meedoen en je ziet jongere mensen daar ook van genieten. En leuk die programma's.

"En leuk die programma's." -> kan ik enkel maar beamen. Ik heb echter de indruk dat er de laatste maanden (zelfs een paar jaar) veel minder muziekprogramma's op de Griekse tv voorkomen. In elk geval zie ik veel minder video's op o.a. YouTube verschijnen. Of mis ik iets? Vooral sinds het wegvallen van "Stin Ygeia Mas", maar ook "Sta Tragoudia Leme Nai" en zelfs "I avli ton Chromaton". 
Indien de liefhebbers van Griekse muziek, hier onder de forumleden, tips zouden hebben of links zouden kennen i.v.m. recente of huidige Griekse muziekprogramma's, dan lezen we het hier (of algemeen onder deze rubriek 'Griekse muziek') graag. Waarvoor dank.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  zanger Antonis Kalogiannis overleden vlagreco 2 1.485 16 February 2021, 14:08
Laatste bericht: Markos
  Wie kent deze zanger bvi@chello.nl 3 3.122 08 February 2012, 20:54
Laatste bericht: bvi@chello.nl

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)