Tuifly
#1
Vliegtickets Tuifly zomer 2023 beschikbaar
Quote
#2
en dus?
wat staat hier nu, helemaal niks.
wees duidelijk
Quote
#3
(27 October 2022, 18:21)Greece_2020 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en dus?
wat staat hier nu, helemaal niks.
wees duidelijk

Nuttig bericht hoor. Ik heb meteen op de site gekeken welke vluchten naar Griekenland er zijn.
Quote
#4
(27 October 2022, 18:21)Greece_2020 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en dus?
wat staat hier nu, helemaal niks.
wees duidelijk

De vliegtickets zijn beschikbaar. Hoeveel duidelijker wil je het hebben? Zijn genoeg mensen die hier wat aan hebben.
Oftewel, reageer je niet af op een ander, het gaat al lange tijd goed hier op het forum, graag houden zo.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
Ik heb een e-mail ontvangen van tuifly dat vanaf 26 okt de zomervluchten geboekt kunnen worden ,voor 
Griekenland is dat naar  15 verschillende bestemmingen vanaf verschillende luchthavens
Quote
#6
Ik las een mooi verhaal van iemand die vlakbij Schiphol woont ,we hebben eerst een hotel geboekt bij de vlaamse kust voor enkele
dagen en daar van alles en nog wat bezocht ,en zijn dan via het vliegveldje van  Oostende naar rhodos gevlogen ,ik kan het
iedereen aanbevelen ,geweldig genoten  zowel van de Belgische kust als van Rhodos ,voor ons geen Schiphol meer voorlopig
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aanbieding TUIFLY BE metaxa 3 1.263 19 May 2022, 19:45
Laatste bericht: vlagreco
  Uitbreiding vliegaanbod Tuifly.be Patrick 23 9.893 15 June 2019, 06:15
Laatste bericht: metaxa
  Tuifly.be Patrick 4 3.126 28 October 2016, 13:02
Laatste bericht: Markos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)