Νησια στην ακρη
#1
Op ERT World loopt nu de serie Νησια στην ακρη over kleine eilanden. Tot nu toe programma's over Telendos, Pserimos, Arki en Psara. Ze staan ook op Ertflix met ondertiteling in het engels (onderaan in beeld even aanzetten).

Cors


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Hartelijk dank @Cors om dit te delen. efcharisto
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Leuk Cors en nog Engels ondertiteld ook. Iets voor de kerst met Griekse koken en een ouzootje!
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#4
Wilde ook net deze link hier gaan delen! Erg leuk, zeker voor mij (en anderen) als liefhebber van kleine Griekse eilandjes!  
Ik heb de aflevering over Telendos al bekeken, ik ben daar een jaar geleden in januari een dag geweest toen ik op Kalymnos verbleef.
Ik herkende de man die mij met z'n bootje vanaf Myrties naar Telendos bracht, en ook een vrouw met wie ik wat gepraat heb en die mij wat van haar zelfgebakken koekjes gaf.
Echt een heel goede en interessante serie! En ook nog eens een goede manier om mij Grieks te oefenen. Wink
Quote
#5
Mooie documentaire's, prachtige mensen.
Ik heb de 4 afleveringen achter elkaar uitgekeken.
Bedankt voor de tip.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ertflix - 24 ώρες στην Ελλάδα / 24 hours in Greece Esther Corfu 1 1.121 09 July 2023, 18:57
Laatste bericht: Patrick
  Στην υγεία μας ρε παιδιά Elena 8 6.160 13 December 2014, 23:19
Laatste bericht: Albert
  Στην υγειά μασ Margo 25 15.874 08 November 2013, 01:46
Laatste bericht: Mariët
  Stil rond Στην υγειά μασ Ger 12 9.338 10 July 2012, 07:56
Laatste bericht: Dafne

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)