Grieksegids nieuws
Site met veel Griekse films en muziek
#1
Onlangs vond ik deze website waar erg veel Griekse muziek en films te downloaden is:
[hide]
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





[/hide]
Je kunt het zo gek niet verzinnen of het staat er wel bij.
Gewoon via rapidshare of andere gratis programma's.
Vul bij search even "Greek" in en hij filtert alles wat Griekse is eruit. Wil je ook andere talen laat je dat natuurlijk leeg ;)

Aanrader!
Veel plezier ermee, K-A
Quote
#2
Dankje ik ga gauw kijken
Quote
#3
Klinkt goed, ga binnenkort even rondkijken. Dank.
Quote
#4
Ik heb hem bekeken maar wat is dit leuk zoveel griekse muziek Bedankt. Albert
Quote
#5
Dank je wel voor de leuke site :)
Quote
#6
zou iemand voor mij een griekse cd mee willen nemen, ik woon in de buurt van arnhem zevenaar en wil graag de nieuwste van nikos vertis ime mazi sou, of heeft iemand de cd en wil ie er van af, zodat ik hem over kan nemen?

gr anne
Quote
#7
(28 August 2011, 13:04)anne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zou iemand voor mij een griekse cd mee willen nemen, ik woon in de buurt van arnhem zevenaar en wil graag de nieuwste van nikos vertis ime mazi sou, of heeft iemand de cd en wil ie er van af, zodat ik hem over kan nemen?

gr anne

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ Anne,

Een idee om hem anders te downloaden via een torrent, vaak ook met cover...

Imogen zwaaivlag

Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#8
bedankt voor je reaktie,maar daar ben ik niet zo handig inSmile
Quote
#9
(28 August 2011, 13:04)anne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zou iemand voor mij een griekse cd mee willen nemen, ik woon in de buurt van arnhem zevenaar en wil graag de nieuwste van nikos vertis ime mazi sou, of heeft iemand de cd en wil ie er van af, zodat ik hem over kan nemen?

gr anne

Bestel hem hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&a_id=3571&ar_co=1
Geen problemen en keuze uit special of gewoon
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  griekse muziek en films dashboot2005 0 1.747 12 December 2017, 10:57
Laatste bericht: dashboot2005
  Shazam - app herkent veel Griekse muziek Ger 5 7.509 10 December 2016, 12:34
Laatste bericht: Ger
  Pareoula site onbereikbaar Eleni 12 9.099 23 January 2012, 11:50
Laatste bericht: ElsR
  Oude muziek en muziek in totaal. papajani 0 3.002 23 May 2011, 11:04
Laatste bericht: papajani
  Griekse MP3 site Eleni 18 23.418 02 March 2010, 11:43
Laatste bericht: hansenria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)