Argo saronische eilanden
#1
Hallo allemaal, voor het najaar zijn mijn plannen om via Piraeus naar Aegina, Angistri, Poros en Methana te gaan. Op Aegina ben ik eens 1 dag geweest, nu wil ik er wat langer heen; totaal een kleine 3 weken. Ik mag graag wandelend een eiland verkennenen en hou erg van oude wandelpaden. Over Methana weet ik dat er wandelpaden zijn, via de fantastische site cycladen.be
Heeft iemand op dit forum info over deze eilanden ?

Alvast hartelijk dank !
Quote
#2
Misschien geeft deze site info (D-GR-Forum - Katerina)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





P.S. "Eilandmanie"
Quote
#3
(28 December 2022, 18:58)maria kaptein schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo allemaal, voor het najaar zijn mijn plannen om via Piraeus naar Aegina, Angistri, Poros en Methana te gaan. Op Aegina ben ik eens 1 dag geweest, nu wil ik er wat langer heen; totaal een kleine 3 weken. Ik mag graag wandelend een eiland verkennenen en hou erg van oude wandelpaden. Over Methana weet ik dat er wandelpaden zijn, via de fantastische site cycladen.be
Heeft iemand op dit forum info over deze eilanden ?

Alvast hartelijk dank !

Wij zijn ook op Aeginaen Angistri geweest ,je kunt op Anagistri alleen te voet of fiets het eiland verkennen ,en ook
naar het  onbewoonde eilandje Moni varen bootjes waar veel Pauwen - herten enallerlei vogels de enige bewoners zijn ,het bootje
vaart vanaf Perdika waar ook goede restaurants zitten
Quote
#4
Dank allebei !
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)