Linkenpagina
#1
Ik heb al een week geen toegang tot de Linkenpagina , zijn er misschien nog meer leden die dat hebben
of ligt het aan mij?
Quote
#2
Hier hetzelfde, dit krijg ik te zien:

Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:
Je account is tijdelijk ontoegankelijk gemaakt of je hebt geen toegang tot deze locatie.
Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeer je toegang te krijgen tot pagina's die je niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten of je bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
Je account kan nog in afwachting zijn van activatie of moderatie. (Activatiecode opnieuw versturen)
Je hebt deze pagina direct aangeroepen in plaats van via een formulier of koppeling.

Je bent momenteel aangemeld als 'JohanV'.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
(30 December 2022, 10:39)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hier hetzelfde, dit krijg ik te zien:

Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:
Je account is tijdelijk ontoegankelijk gemaakt of je hebt geen toegang tot deze locatie.
Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeer je toegang te krijgen tot pagina's die je niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten of je bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
Je account kan nog in afwachting zijn van activatie of moderatie. (Activatiecode opnieuw versturen)
Je hebt deze pagina direct aangeroepen in plaats van via een formulier of koppeling.

Je bent momenteel aangemeld als 'JohanV'.
Ik denk dat ze ons Zeeuwen aan het boycotten zijn Johan Huh
Quote
#4
Zal wel een IT-foutje zijn, bij mij als niet-Zeeuw maar ex-Mokumer hetzelfde plaatje.
Quote
#5
Bij mij ook dat probleem.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Ik zie dezelfde foutboodschap.
Dus ook bij de niet-Zeeuwen, en vermoedelijk bij alle forumleden.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#7
Ook voor mij geen toegang....
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#8
Doet het bij mij als een tierelier.....................

Henk
Quote
#9
HIER OOK GEEN PROBLEMEN 
Quote
#10
Loopt weer
Quote
#11
Sorry, sorry, er gingen en gaan helaas nog steeds wat dingen mis.
Momenteel ben ik bezig het forum klaar te maken voor de toekomst.
Voor de techneuten: het forum wordt momenteel klaargemaakt voor een nieuwere PHP-versie.
Al jaren draaide het forum prima op versie PHP 5.6 maar m'n hosting provider heeft aangegeven deze inmiddels verouderde versie binnenkort niet meer te ondersteunen.
Sinds enkele dagen draait Oriste op PHP 7.4 maar ben ik aan het onderzoeken of door naar versie PHP 8.0 / PHP 8.1 (de huidige standaard) mogelijk is.
Het forum zélf loopt daar prima op maar enkele 'plugins' (extra toegevoegde opties) doen nog moeilijk.
Zo ook de zojuist geconstateerde 'linkenpagina' en pagina's waar eventuele donateurs meer informatie kunnen krijgen.
Ook de 'Foto van de week/maand' pagina's liggen er nog uit.

Ik weet nu pas (omdat ik er in deze topic op werd geattendeerd) dat er iets mis gaat; bedankt voor jullie oplettendheid en het doorgeven van de storing.
Ik hoop het zo spoedig mogelijk in orde te krijgen.

Sorry voor de overlast Blush
Quote
#12
Bij mij werkt de linkenpagina.  Idea
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#13
(31 December 2022, 17:20)iakovos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij mij werkt de linkenpagina.  Idea

Het was even aanpoten maar als het goed is werkt alles inderdaad weer soepeltjes. En nu is het tijd voor de oliebollen. Fijne en gezellige jaarwisseling allemaal. En wees vooral voorzichtig!
Quote
#14
(31 December 2022, 18:07)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(31 December 2022, 17:20)iakovos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij mij werkt de linkenpagina.  Idea

Het was even aanpoten maar als het goed is werkt alles inderdaad weer soepeltjes. En nu is het tijd voor de oliebollen. Fijne en gezellige jaarwisseling allemaal. En wees vooral voorzichtig!

Bedankt bij deze.
Hetzelfde toegewenst.
Ook dank voor je goede zorgen van het afgelopen jaar 2022.  Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tip: De Oriste-linkenpagina Ger 1 3.261 28 November 2019, 13:57
Laatste bericht: Aleko
  Nieuw: Linkenpagina oriste 19 19.257 03 May 2015, 15:56
Laatste bericht: Ger
  Leuke website? Plaats 'm op de linkenpagina Ger 0 2.561 20 October 2012, 10:11
Laatste bericht: Ger
  Linkenpagina Arthur 1 3.391 04 June 2011, 09:21
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)