Even voorstellen
#1
Hallo forumleden.
Onze eerste kennismaking met Griekenland is ongeveer in 1987. (mijn vrouw en ik).
Dit was in Nea Makri. Na een lange afwezigheid zijn we in 2014 zijn we geland in Zakynthos.
Sindsdien komen we elk jaar in Griekenland. Af en toe een ander eiland maar Zakynthos blijft onze favoriet.
Over een aantal jaartjes komt de pensioen gerechtigde leeftijd. We zitten al een geruime tijd te denken om een huisje in Griekenland te kopen. Permanent of seizoensverblijf zijn we nog niet helemaal uit. Ik heb al veel ervaringen kunnen lezen en veel tips gezien die we goed kunnen gebruiken.  efcharisto 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
welkom op dit mooie forum ,met veel informatie
Quote
#3
welkom hier.
Quote
#4
[Afbeelding: welkom.png]

Welkom op Oríste Rudy (én echtgenote natuurlijk), en leuk dat je je even hebt voorgesteld.
Héél veel lees- en schrijfplezier in ons virtuele kafeneion.
En mocht je nog leuke tips, verhalen, foto's of andere interessante dingen uit de door jouw bezochte regio's willen delen, dan houden we ons hier in ons virtuele kafeneion uiteraard aanbevolen Smile
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)