Hotel vliegveld Athene
#1
Iemand een suggestie voor een hotelovernachting bij vliegveld Athene?
Aankomst 21.30 vertrek 8.30 dus liefst niet al te ver weg.
Quote
#2
(13 January 2023, 21:46)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Iemand een suggestie voor een hotelovernachting bij vliegveld Athene?
Aankomst 21.30 vertrek 8.30 dus liefst niet al te ver weg.

Dit zijn enkele mogelijkheden:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit hotel ga ik heen als ik een overnachting nabij het vliegveld nodig heb. Is in Rafina maar is met heel goede (gratis) shuttleservice van/naar de luchthaven. En er zijn op wandelafstand enkele taverna's (aan de haven of op het centraal plein van Rafina) als je na aankomst 's avonds nog iets wil eten.

Kennissen waren ook tevreden van dit:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ligt nabij Artemida en heeft ook shuttleservice. Er is wel geen eetgelegenheid heel dichtbij.

Als budget geen probleem is dan is er natuurlijk het Sofitel hotel. Gewoon de luchthaven uit en de straat oversteken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Aura lijkt me perfect.dank je.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Reserveren parkeerplaats vliegveld Düsseldorf Angeliki 8 9.620 04 May 2011, 20:33
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)