een kleine introductie...
#1
Na een campervakantie van een maand trekken door Griekenland was ik verloren... zelfs zo erg dat ik meteen avondles ging volgen.Ondertussen zijn de drie jaar avondles achter de rug,helaas een vlot gesprek lukt me niet.Ik kan me behelpen dat is toch ook al iets.
ondertussen zijn we een paar jaar verder en hebben er Kreta,Zakynthos,Kefalonia,Lefkada,Paros,Naxos,Antiparos opzitten.Telkens met de Camper(mobilhome Wink
één van mijn hobby's is ook Sateliettv en natuurlijk komt daar de Pc bij...
Dit jaar trekken we waarschijnlijk nog eens naar Peloponissos.

Έχασα την καρδιά μου στην Ελλάδαanimated flag
Quote
#2
welkom hier!

Petra gremo
Quote
#3
Welkom op ons forum Mobilhome.
Leuk dat we dezelfde hobby delen (satelliet-TV). Kijk jij ook via HellasSat-2 of alleen via Hotbird naar de Griekse zenders?


(20 January 2011, 23:15)mobilhome schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




één van mijn hobby's is ook Sateliettv .

Quote
#4
(21 January 2011, 19:18)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Welkom op ons forum Mobilhome.
Leuk dat we dezelfde hobby delen (satelliet-TV). Kijk jij ook via HellasSat-2 of alleen via Hotbird naar de Griekse zenders?


[quote='mobilhome' pid='3936' dateline='1295558139']
één van mijn hobby's is ook Sateliettv .
Helaas ben ik nog beperkt door de nieuwe bouw naast mij,ik ga binnenkort de schotel wel verplaatsen zodat ik ook die richting uitkan (motor)
Nu zie ik nog via Hotbird...

Quote
#5
Is een multifeed niets voor jou?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Op de HellasSat zitten immers meer interessante Griekse zenders dan op de Hotbird (tenzij je naar het NOVA-pakket kijkt natuurlijk).
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger

Quote
#6
Een mooie opstelling... wel zien dat je tussendoor de struiken snoeitBig Grin
ik ga binnenkort de schotel wat naar achteren plaatsen zodat ik "over" het huis kan zien dat naast mij gebouwd werd...
Denk eraan van terug een motor te gebruiken... zou die dan geen problemen hebben met de skew van de lnb ( voor de Hellassat) ik heb eigenlijk nog nooit de kans gehad naar Hellassat te kijken,vermits ik beperkt ben richting oost.
Hopelijk verandert dit door een beetje naar achter te gaan.

Mijn config:

Dreambox 800 HD
Kathrein UFS 910 HD (experimenteertoestel)
Dreambox 500 S (voor de camper)
Triax schotel 88 cm op Moteck 2100
Abo TvVlaanderen
Quote
#7
Mooie configuratie hoor.
Die skew komt automatisch goed. Een originele satellietmotor draait immers niet alleen maar kantelt 'm ook ietwat zodat niet de LNB maar de gehele schotel wordt aangepast. Mag dus geen problemen opleveren.

Ger
Quote
#8
(22 January 2011, 12:02)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooie configuratie hoor.
Die skew komt automatisch goed. Een originele satellietmotor draait immers niet alleen maar kantelt 'm ook ietwat zodat niet de LNB maar de gehele schotel wordt aangepast. Mag dus geen problemen opleveren.

Ger

Hey Mobilhome,

Niet dat ik zo belangrijk ben hoor maar ik heb zo'n motor op mijn dak staan,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kan je een paar foto's bekijken hoe raar zo'n schotel staat richting Hellas.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#9
Kalispera Mobilhome,

tof dat zich hier nieuwe landgenoten aanmelden, dat is altijd leuk.
welkom !
Misschien kan je even wat meer over jezelf vertellen; ben je man of vrouw, van welke provincie ben je, etc..
(mag je ook in je profiel zetten hoor ;) )
Ik heb ook al wat jaartjes Griekse les achter de rug, maar het voelt alsof ik nog steeds in m'n beginschoenen sta ... de taal is echt niet te onderschatten, zo moeilijk !
Satelliet schotel heb ik ook, we kijken via hellas Sat.

Groetjes,
Anita
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  introductie Frederique 10 6.837 09 August 2011, 18:29
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)