Verdwenen zenders digea east 3
#1
Hallo,
op Hellassat zie ik de verdwenen zenders FTA , behalve MEGA, zonder coderen terug op  12414H 11568
Of zal dit maar even zijn?
Yi
Wijziging
Ik denk dat ze bezig zijn in te stellen. of er is iets met mijn ontvanger
Nu wel Mega maar niet Macedonie tv
Hoor graag van een ander of dit klopt
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#2
Ik kan je helaas niet helpen Yiannakis, mijn schotel staat nog op 3 oost. Maar aangezien alle Digea-zenders aldaar inmiddels naar de HellasSat zijn verhuisd zal ik mijn schotel bij gelegenheid ook maar naar 39 oost draaien......

NB: Misschien is je signaal wat zwak op die transponder? Kan me niet voorstellen dat de ene zender het wél doet en de andere(n) niet  Confused

NB2: Sorry voor de trage reactie; kom net terug van een korte vakantie in Frankrijk Smile
Quote
#3
Signaal is goed, maar geeft gecodeerd aan.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#4
(19 September 2022, 16:47)Yiannakis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Signaal is goed, maar geeft gecodeerd aan.

Werken dezelfde sleuteltjes van de oude plek op 3 oost dan niet op 39 oost?
Quote
#5
Kan sinds een paar maanden geen sleuteltjes meer ingeven of zien in mijn ontvanger.
Of het gaat automatisch of er zijn geen sleuteltjes nodig.
Ik zag wel alle zenders op Hellassat behalve Macedonie.
Dat is toch meest reklame
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#6
(22 September 2022, 15:55)Yiannakis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kan sinds een paar maanden geen sleuteltjes meer ingeven of zien in mijn ontvanger.
Of het gaat automatisch of er zijn geen sleuteltjes nodig.
Ik zag wel alle zenders op Hellassat behalve Macedonie.
Dat is toch meest reklame

Ik hoop binnenkort ook even de tijd te hebben om m'n schotel opnieuw uit te richten, nu mét de Hellas-4 satelliet. Hoop dat het lukt, er staat namelijk een boom akelig dichtbij in die richting. Dan zou ik ook kunnen kijken wat ik allemaal wél of juist niet kan openen.

Maar even een vraagje:
Op 3 oost kreeg ik de HD-zenders niet open; de SD-zenders wel.
Heb je wel de juiste (SD) transponder op Hellas?
Via de link hieronder zie je dat je die ene transponder waar alle 7 de Digea-zenders moet gebruiken (12414H) en niet die 2 andere HD-transponders (12338 en 12352).

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Ja Ger, daar zit ik op
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#8
Hallo Yiannakis, het heeft even geduurd maar uiteindelijk heb ik wat tijd gevonden om de schotel van 3 oost (daar zitten nu geen Griekse zenders meer op) naar 39 oost (HellasSat-4) te draaien. Met de bekende sleuteltjes gaan bij bij alle SD-zenders uit het Digea-pakket (12414H / 11568) probleemloos open.

Zie ook:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Ger.
bij mij de situatie als beschreven. Zenders werken wonderwel zonder ingeven van sleuteltjes behave Macedonia. 
Daar mis je niets aan omdat het meest reklame is.
Yi
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#10
Waarschijnlijk herkent de receiver de ID van de zenders uit de tijd van 3 oost nog? Maar dan is het weer vreemd dat Macedonia het juist weer niet doet. Trouwens, het valt me op hoe sterk die HellasSat hier binnen komt. Weliswaar met een 80 'er schotel, maar dan toch......
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Digea TV-zenders nu ook in HD op Eutelsat 3E Ger 0 1.290 04 January 2022, 13:36
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)