Fodelianakis olijfolie                 
Griekse zenders streamen
#1
Hallo allemaal,

Na de verplaatsing van de Griekse zenders naar Hellas Sat krijg ik die er niet meer door, mijn ontvanger (VU Solo SE) blijkt de satelliet niet te herkennen, ik kan wel de Turksat op 42° oost ontvangen maar niet Hellas op 39° oost.

Dus heb ik ondertussen al een paar keer via internet naar Mega TV gekeken, maar de laatste weken kan ik Mega wel bekijken in de week of in de dag maar blijkbaar kan ik het niet ontvangen op zaterdag avond met een show, dan krijg ik meestal een boodschap iets in zin van "Deze zender wordt in uw land niet ontvangen".
Gisteren avond niets te kijken deze morgen wel, heel raar niet.

Heeft nog iemand deze ervaring?

Met dank bij voorbaat,

Jean-Pierre.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Da's vreemd Confused Jean-Pierre, ik heb net gekeken op HellasSat maar alles werkt daar prima. HellasSat komt behoorlijk sterk binnen op 80cm. Misschien sneeuw op de LNB?
Je kunt toch ook handmatig een satelliet toevoegen of een satelliet die je niet gebruikt omnoemen?

NB: Kijk ook even of de frequentie die je receiver voor HellasSat gebruikt om deze te vinden nog wel bestaat. Zo niet, pas 'm even aan in de frequentie van een werkende transponder en voer nomaals een scan uit. Dat zou moeten werken.
Bijvoorbeeld 10730H / 30000 (o.a. ERT World HD) of een andere:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
(22 January 2023, 12:37)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo allemaal,

Na de verplaatsing van de Griekse zenders naar Hellas Sat krijg ik die er niet meer door, mijn ontvanger (VU Solo SE) blijkt de satelliet niet te herkennen, ik kan wel de Turksat op 42° oost ontvangen maar niet Hellas op 39° oost.

Dus heb ik ondertussen al een paar keer via internet naar Mega TV gekeken, maar de laatste weken kan ik Mega wel bekijken in de week of in de dag maar blijkbaar kan ik het niet ontvangen op zaterdag avond met een show, dan krijg ik meestal een boodschap iets in zin van "Deze zender wordt in uw land niet ontvangen".
Gisteren avond niets te kijken deze morgen wel, heel raar niet.

Heeft nog iemand deze ervaring?

Met dank bij voorbaat,

Jean-Pierre.

Sommige programma's zullen versleuteld worden bij Mega TV veronderstel ik. Als je dan in het buitenland (in jou geval België) zit, gaat dit inderdaad niet lukken. Een mogelijkheid ZOU zijn om een VPN account aan te maken en via die weg eens te kijken maar een zekerheid dat dit werkt heb je niet. Bepaalde Belgische programma's zijn ook met een VPN-account niet in Griekenland te zien. 
Nu is het wel zo dat Mega TV hun shows meestal later/nadien op hun You Tube-kanaal zetten.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gratis Griekse zenders Janneman 8 2.533 06 April 2022, 20:34
Laatste bericht: El Greco
  Enkele wijzigingen Griekse zenders via satelliet Ger 0 1.696 27 February 2021, 15:08
Laatste bericht: Ger
  Griekse zenders op Eutelsat 3 nog aanwezig? mobilhome 9 3.247 06 October 2020, 15:37
Laatste bericht: Ger
  Wijziging Griekse zenders op 3.1 graden Oost Rico 25 21.844 04 December 2017, 17:46
Laatste bericht: Rico
  Frequentiewijzigingen Griekse zenders Ger 3 6.408 09 March 2016, 19:25
Laatste bericht: Patrick
  Vraag Griekse zenders via schotel Bouboulina 2 6.408 09 November 2015, 15:37
Laatste bericht: Bouboulina
  Steeds meer Griekse zenders op 9º Oost Ger 2 3.850 31 August 2012, 17:21
Laatste bericht: Ger
  Hoe ontvangt u Griekse zenders (en welke)? oriste 23 26.563 16 December 2010, 00:55
Laatste bericht: El Greco
  Vragen over griekse zenders Faas 7 5.939 26 July 2010, 23:09
Laatste bericht: Yiannakis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)