Fodelianakis olijfolie                 
Huisje Pelion
#1
Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk mogen wij ons gelukkige bezitters noemen van een huisje in het Pelion. Nu nog voor vakanties, maar kijk alvast uit naar langere verblijven. Ik lees al veel informatie over het verhuizen van spullen. Via vrienden had ik gehoord over Spourgitis metafores, heeft iemand daar ervaring mee? Ik zie ook dat er Speedy con Salis wordt genoemd dus die ga ik ook eens contacteren.
Quote
#2
Heel veel gelukkige en zonnige momenten in jullie nieuwe huisje. Op jouw vraag kan ik je helaas niet antwoorden. We zijn alles nog zelf aan het uitpluizen, maar voor Kreta
Quote
#3
Gefeliciteerd Irini,
Heel veel plezier en geluk in jullie mooie aanwinst in het mooie Pilion!
In welke omgeving in Pilion hebben jullie je gevestigd (als ik vragen mag)?
Quote
#4
Dank je wel Ger. Jazeker mag je dat vragen :) In Portaria, niet in het dorpscentrum zelf, maar nog daarvoor. Ik zie nu net dat ik per ongeluk dezelfde titel voor mijn post heb gebruikt als een ander lid die ook in januari een huisje heeft gekocht in Kato Lechonia, was niet de bedoeling.
Quote
#5
Proficiat met de woonst Irini, een hele stap en het zal een groot avontuur geweest zijn.
Quote
#6
Kaloriziko, Irini, zoals de Griekse wens voor een nieuw huis luidt. Veel geluk op de mooie Pilion, wellicht komen we elkaar daar tegen. Ons huisje ligt in Platanias in Zuid-Pilion. Waarschijnlijk ligt er nu sneeuw bij jullie, de winter is begonnen!
Quote
#7
Dank jullie wel allemaal. Ellie jullie ook heel veel succes op Kreta. Wat leuk Alberto dat jullie in Platania wonen, niet echt om de hoek maar we willen in de zomer nog wel eens die kant op gaan dus wie weet. Er was inderdaad heel wat sneeuw gevallen.
Quote
#8
heel veel geluk in deze mooie omgeving
Quote
#9
(01 February 2023, 18:35)Ellie69 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel veel gelukkige en zonnige momenten in jullie nieuwe huisje. Op jouw vraag kan ik je helaas niet antwoorden. We zijn alles nog zelf aan het uitpluizen, maar voor Kreta

Beste Ellie69 ik volg jou intenties om je te vestigen aan de zuidkust van Kreta reeds geruime tijd, Nabij mijn stekje op Kreta is er aan de NoordWestzijde een grote transporteur.
Zijn Naam is Skordilis  gevestigd in Travonitis (nabij MALEME)en hij regelt bijna exclusief alle grote transporten en haalt heel frequent containers op in Tessaloniki en Athene
hij is de transporteur bij uitstek in de regio Chania - Kissamos. ik heb in het verleden bij hem al geinformeerd of ik via hem mijn spullen kan transporteren.
Hij bevestigde dat hij spullen die via container via Nederland, Belgie, Duitsland via de havens of via de grens op het vasteland ging afhalen en netjes op locatie aflevert.
Hij had overal zijn contacten. Ik zal zijn gegevens even opzoeken, of ik ga medio April zelf even bij hem langs. ik zal je alvast informeren.

Ik heb even opgezocht hij heeft meerdere filialen over heel Griekenland verspreid, dit zijn zijn gegevens voor Kreta

Skordilis, M., International Transport Services Monometochiki. Komvos Tavroniti 73006 Gerani - Kares Kolymvariou Chania

SKORDILIS TRANS
Ταυρωνίτης, 73006,
Tel : 2824023955


Mvg,  Cretenzer
Quote
#10
(01 February 2023, 18:35)Ellie69 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel veel gelukkige en zonnige momenten in jullie nieuwe huisje. Op jouw vraag kan ik je helaas niet antwoorden. We zijn alles nog zelf aan het uitpluizen, maar voor Kreta


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Een hele grote op de Griekse transportsector.

Mvg Cretenzer
Quote
#11
Veel plezier op Pelion. Wij hebben er nooit spijt van gehad
johwjagt's signatuur Όνειρα γλυκά
Quote
#12
Goede morgen Ellie

Ook een optie is Minoan logistiek, zie hier de site
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





succes ermee.
Quote
#13
Cretenzer en treinopstad, super bedankt, dat is een hele hulp
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  huisje verkopen op Kreta Liesdc 1 845 18 August 2023, 18:45
Laatste bericht: El Greco
  Zoek huisje te huur lange termijn regio Agia Galini Ellie69 4 2.047 12 May 2022, 09:22
Laatste bericht: Ellie69
  Huisje Pelion johwjagt 15 2.909 06 January 2022, 10:14
Laatste bericht: TreinopStad
  Huisje verhuren Nanny 4 4.122 02 July 2015, 08:51
Laatste bericht: Nanny

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)