Dimos Moutsis
#1
Dit jaar hadden we ons goed voorbereid op de haperende radiostations door slecht bereik in onze huurauto op Karpathos. We hadden een memory stick vol goede muziek meegenomen. 
Echter, toen we de auto kregen bleek er alleen een cd speler in te zitten.
Maria, de eigenaresse van onze accomodatie, hielp ons uit de brand en gaf ons een mapje cd's te leen. 
Daarin zat ook een cd van de zanger Dimos Moutsis, welke tot dan toe onbekend was bij ons. 
Mooie rustige stem, heerlijk relaxe muziek. 
Maria heeft ons deze cd kado gedaan.
Hier wordt hij inmiddels grijs gedraaid en ondanks dat wij de taal niet machtig zijn brullen we sommige nummers al mee.
Luister zelf maar. 


Deze cd komt overigens niet voor in zijn discography dus ik vermoed dat het een onderdeel van een verzamelbox is.
Quote
#2
Hoi John, volgens mij zat de cd bij de dikke zondagskrant, op de cd staat to Bima, een nationale Griekse krant.
Quote
#3
(07 February 2023, 20:27)maria kaptein schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi John, volgens mij  zat de cd bij de dikke zondagskrant, op de cd staat  to Bima, een nationale Griekse krant.

Dank je. 
Maria dacht ook dat het een kado was bij een actie maar ze wist het niet zeker. 
Ze had alleen deze van die cd box of serie. Ik vermoed dat de nummers ook al zo'n 50 jaar oud zijn. 
Wij zijn er blij mee.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)