Griekse serie op Netflix
#1
Blijkbaar lanceert Netflix op 17 maart wereldwijd de 9-delige Griekse serie Maestro. De serie is grotendeels gefilmd op Paxos. Het hoofdpersonage Orestes reist tijdens de pandemie naar een klein eiland om vanaf het begin een muziekfestival op te zetten. Geconfronteerd met de kleine samenleving van het eiland, raakt hij verwikkeld in een extreem liefdesverhaal. 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Meer over Maestro:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Staat vanaf vandaag inderdaad op Netflix. 8 afleveringen van 55-60 minuten en 1 (laatste) is 75 minuten.

Trailer:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&tctx=4%2C0%2C9fe45c11-126d-4a73-88c7-747a29605b02-218757913%2CNES_CCE22E79F93D9A47878AB053F0983C-11B71E0CEE6CEE-982DBE15E2_p_1679070908027%2C%2C%2C%2C%2C81644787%2CVideo%3A81644787
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Hebben nu 3 afleveringen bekeken, maar komen er niet echt in.
Alleen de beelden van Paxos en in mindere mate Corfu plus het feit dat er Grieks wordt gesproken hebben ervoor gezorgd dat we (nog) niet afgehaakt  zijn. 
Hadden er meer van verwacht.
Quote
#4
Zelf heb ik nog maar 1 aflevering bekeken. Mijn echtgenote is al een eindje verder aan aflevering 5, zij vindt het een fijne reeks.
Er is al bevestigd dat er een 2de seizoen komt. De opnames zouden ten laatste volgende maand starten in Paxos en Athene.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Geweldig om weer op Paxos te zijn! We waren toevallig net de dia's van ons bezoek 40 jaar geleden aan het digitaliseren, te mooi om niet te laten zien.. Overigens ook een mooie rol van Haris Alexiou. Ben benieuwd hoe de serie eindigt, hoogstwaarschijnlijk als onvervalst Grieks drama..
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Ik was van 3-5 mei op Paxos,  en toen werden juist filmopnames gemaakt voor de tweede serie van Maestro in Blue. Ik zat op het terras van Georgios in Gaios de heerlijkste souvlaki te eten en recht voor mijn neus kon ik alles volgen, totdat er een fikse regenbui losbarste.
Ik had de serie nog nooit gezien, maar had er van veel Griekse vrienden en Nederlandse grecofielen over gehoord. Ik heb dus direct een abonnement op Netflix genomen om de serie te bekijken. Tot nog toe vind ik het verhaal niet bijster interessant, maar de plaatjes en filmbeelden maken veel goed.
Op de terugweg, op de ferry naar Igoumenitsa en Corfu,  zat de hele crew naast mij op de boot.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Ik vond de serie in het begin een beetje saai, maar vanaf aflevering 3 heb ik het in anderhalve avond uitgekeken.
Alleen al, om de taal, maar ook de verhaallijn !
Ik kan niet wachten tot de 2e serie.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ondertiteling van TV opgenomen serie TO NISI prasoudi 6 2.246 29 July 2023, 19:02
Laatste bericht: Angela57
  Netflix - Promachos / The first line Patrick 1 913 28 July 2020, 17:33
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Griekse Hotel Serie van VARA/BNN Aleko 52 10.655 13 December 2019, 18:37
Laatste bericht: metaxa
  TV-"Serie" op 3sat (D) JohannesGR 2 2.225 20 February 2018, 09:22
Laatste bericht: JohanV
  Tv serie Trail of Vengeance Patrick 6 4.732 20 March 2016, 14:40
Laatste bericht: JohanV
  TV-tip 7+14 feb: Serie Divorce (RTL4) op Lesbos Ger 11 6.851 08 February 2016, 13:26
Laatste bericht: Costas
  gratis griekse serie Dirk 3 3.476 05 September 2015, 20:08
Laatste bericht: Rododafni
  Nieuwe serie op BBC4 Patrick 1 2.489 07 April 2015, 22:06
Laatste bericht: marietta
  Amerikaanse TV serie kwetsend voor Grieken Erwin 0 2.108 05 December 2014, 23:36
Laatste bericht: Erwin
  12-delige serie Odysseus op ARTE Ger 0 1.949 08 June 2013, 16:27
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)