Grieks .srt bestand
#1
Ik had voor de serie "το νησι" een srt bestand gedownload,dit is nu wel in het Grieks,dus daar kan windows 7 home premium in mijn geval niet mee overweg.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit toch zou kunnen omzetten in" verstaanbare" letters...
mobilhome's signatuur Mutant HD51K  op Samsung 55" 4k led 
Clarktech/Xtrend ET9000 op multifeed (4 sats)
Triax 88 op Moteck 2100
Challenger Graphite 260 camper 
Amiko A4K sat voor de camper op Teleco smart
Quote
#2
Bedoel je dat ie allerlei vreemde tekens laat zien of gewoon de Griekse tekens? Als het alleen vreemde tekens zijn heb je waarschijnlijk geen Griekse fonts op je computer staan.

Kan je wel Grieks lezen? Brand de film dan, inclusief .srt bestand op een DVD. Ik gebruik daar altijd DVD-Flick voor, werkt prima.

Ger
Quote
#3
(23 January 2011, 12:03)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedoel je dat ie allerlei vreemde tekens laat zien of gewoon de Griekse tekens? Als het alleen vreemde tekens zijn heb je waarschijnlijk geen Griekse fonts op je computer staan.

Kan je wel Grieks lezen? Brand de film dan, inclusief .srt bestand op een DVD. Ik gebruik daar altijd DVD-Flick voor, werkt prima.

Ger

Ik kan nochtans met "alt+shift" switchen naar griekse taal.... βλεπεις?

Quote
#4
Dan heb ik eerlijk gezegd geen idee wat er mis gaat......
Misschien toch even branden met DVD-flick? Dat moet in ieder geval wel lukken.

Misschien een gekke vraag maar waarom zou je onder een Grieks gesproken film ook Griekse ondertitels willen hebben?

Ger
Quote
#5
(23 January 2011, 12:20)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dan heb ik eerlijk gezegd geen idee wat er mis gaat......
Misschien toch even branden met DVD-flick? Dat moet in ieder geval wel lukken.

Misschien een gekke vraag maar waarom zou je onder een Grieks gesproken film ook Griekse ondertitels willen hebben?

Ger
Neenee, ik heb ze in t'grieks en zou ze dan naar een andere taal kunnen omzetten... maar helaas zet windows ze om in onleesbare tekens.
ik weet niet of een taalpakket installeren iets uithaalt.
En zonder enige ondertitels versta ik toch maar de helft...

mobilhome's signatuur Mutant HD51K  op Samsung 55" 4k led 
Clarktech/Xtrend ET9000 op multifeed (4 sats)
Triax 88 op Moteck 2100
Challenger Graphite 260 camper 
Amiko A4K sat voor de camper op Teleco smart
Quote
#6
Als je (snel genoeg) Grieks kunt lezen is het misschien een idee om met de Griekse ondertitels te kijken.
Ik zet hier altijd de Griekse teletext ondertiteling aan en dat scheelt een stuk bij het begrijpen.
Vanavond weer kijken Static
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)