De wereld is maar klein
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Oh Nanny wat leuk....Zo herkenbaar Wink
Kan je misschien het hele kranten bericht hier op zetten?

De wereld is idd af en toe heel klein, Zoiets  ongeloofllijks hebben wij ook eens meegemaakt , dat was iets tussen  de ouders van vrienden van ons uit  Nederland en een oom  van mij ( de broer van mijn vader) die naar Canada geemigreerd was  die elkaar daar  toevallig tegen kwamen en aan de praat raakte...Had mijn oom eerder van dat bankje weg gegaan wat hij net van plan was geweest... had dit gesprek nooit plaats gevonden .
Quote
#3
Leuk verhaal Nanny, lijkt me zeker bijzonder voor die mensen! Leuk ook om die oude foto van jou te zien, niks veranderd  Wink Ik zou het ook leuk vinden om het hele artikel te lezen als je dat zou willen plaatsen.
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Jullie konden net die laatste regel niet leze n, niet dat er nog pagina extra was of zo hoor. T was een artikel vrouwen op Kos geloof dat er 4 of 5 vrpuwen geintervieuwd zijn.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Een Griek die de wereld gaat redden metaxa 2 1.304 11 November 2020, 17:14
Laatste bericht: Patrick
  Oudste wrak ter wereld gevonden: blijkt Grieks schip Ger 2 1.519 25 October 2018, 15:46
Laatste bericht: Patrick
  Wereld Toerisme dag Patrick 2 1.586 28 September 2017, 10:37
Laatste bericht: jacq1970
  Leuk klein eiland john67 22 9.446 18 March 2016, 14:26
Laatste bericht: paulette1958
  Zo ziet een Griek de wereld (geschreven door een Griek) ADO 9 6.544 04 February 2015, 08:52
Laatste bericht: ElsR
  Klein Athene. Aleko 5 4.152 31 March 2014, 12:16
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Griekenland het minst genereuze land ter wereld. Aleko 3 3.359 03 December 2013, 20:39
Laatste bericht: Tina K. Noume
  Expedia: "Beste hotel ter wereld op Kreta" Ger 2 2.975 16 January 2011, 16:31
Laatste bericht: greece67

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)