Fotograaf op Kos
#1
Hallo forum vrienden ,

19 mei aanstaande ga ik trouwen met me lieve schat 
Aansluitend gaan we 2 weken naar Kos ,
Kent iemand op Kos een Nederlands / Engels sprekende fotograaf ?
Lijkt me fantastisch om daar een mooie bruids fotos te maken 
Ik hoor graag van jullie !

Peter en Roos
Quote
#2
Ik volg op facebook een paar groepen over Kos (o.a. groet en ontmoet Kos) en heb daar een tijdje geleden een post van iemand voorbij zien komen van iemand die op Kos een fotoshoot had laten doen waar ze erg blij mee waren. Ik heb de post even voor je opgezocht, de fotograve is Alena Aja Sustkova . Ik ken haar dus persoonlijk niet maar ze wordt in die groep door meerdere mensen aangeraden. Misschien heb je er wat aan. In ieder geval al veel geluk met het huwelijk en een mooie huwelijksreis gewenst!
Quote
#3
Dankjewel Debs

Daar ga ik zeker na op zoek
?
Quote
#4
Ik wilde t zelfde als Debbs gaan zeggen. Ik woon op Kos,aar ken de fotografe ook niet persoonlijk. Maar wel heel veel
mooie reportages van haar gezien.
Quote
#5
Dat ze ook mensen goed kan fotograferen zie je hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Tip: bedenk tevoren wat voor soort foto's jullie willen hebben. Dat helpt de fotograaf/e direct de goede kant op.
Succes.
Quote
#6
(17 March 2023, 14:57)Buurman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat ze ook mensen goed kan fotograferen zie je hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Tip: bedenk tevoren wat voor soort foto's jullie willen hebben. Dat helpt de fotograaf/e direct de goede kant op.
Succes.
Jij tipt ook.dezelfde Alena, als Debs en.ik!
Quote
#7
Beste mensen

We hebben contact met Alena ,
En ze wil graag onze fotograaf zijn .
Dus jullie tips zijn goed gekomen
Enorm bedankt hiervoor
Groetjes peter en roos
Quote
#8
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Bedankt voor jullie tip

Elena  is een zeer goede fotograaf
En we hebben een leuke middag gehad rond het zoutmeer in Kos
Mvg Peter en Roos
Quote
#9
Als jullie het maar goed vinden en gelukkig zijn is het prima!
Quote
#10
Mooie foto,s  Peter upHeel veel Geluk samen met Roos
Quote
#11
Veel geluk samen!
Wij willen eind december naar Rhodos omdat we dan 50 jaar getrouwd zijn.
Maak er wat moois van!
Quote
#12
Mooie foto's, vooral die 1e. Heel veel geluk samen!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kos JA of Kos NEE. Cor Nieuw Vennep 3 1.816 24 August 2018, 10:46
Laatste bericht: Arthur
  gezocht fotograaf parga Rietje 1 3.510 11 July 2011, 10:49
Laatste bericht: Gast

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)